دانلود مستند Middle Earth There And Back Again 2014

مطلب نوشته شده
۱۳ تیر ۱۳۹۴
دفعات بازدید
2,692
دانلود مستند Middle Earth There And Back Again 2014 مالتی مدیا مستند تاریخ پخش ۲۰۱۴/۱۲/۱۱
ساخت کشور بریتانیا
ستارگان ریچارد آرمیتاژ،اندی سرکیس
کارگردان دان استوری
ژانر مستند،تلویزیونی
امتیاز IMDb ۸.۲ از ۱۰
نمره منتقدین ۷۶ از ۱۰۰
+۹ سال این فیلم برای سنین +۹ سال مناسب می باشد

چندی پیش آخرین ساخته سینمایی از کارهای جی.آر.آر تالکین که بخش سوم از سه گانه “هابیت” یعنی نبرد پنج ارتش بود بر پرده سینماها رفت و با استقبال بسیار زیادی هم روبرو شد. این استقبال چیز تازه ای نبود زیرا دوستداران آثار تالکین از زمان ساخته شدن نخستین سه گانه از داستانهای او یعنی “ارباب حلقه ها” نشان داده بودند که هر فیلمی که پیتر جکسون از آثار تالکین بسازد را وفادارانه ستایش و طرفداری می کنند. این طرفداری ریشه در احترام جکسون به تالکین و همچنین سختگیری و تلاش او برای ساختن هر چه بهتر و دقیقتر ذنیای پر رمز و راز دنیای خیالی داستانهای اوست تا در ذهن بیننده همان حس خواندن کتابهای او را ایجاد کند. اگر چه درباره تالکین باید گفت خواندن کی بود مانند دیدن، زیرا هر کس که کتابهای او را خوانده بر این باور است که هرگز نمی توان فیلمی ساخت که بتواند دین کامل داستان کتاب را بر رپده سینما ادا کند و البته همانها هم بر این باورند که پیتر جکسون تا جایی که فناوری امروزی به او پروبال داده او هم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و بهترین چیزی که می توانست با این شرایط ساخته شود را به بیننده هدیه کرده است.

مستند Middle-earth: There and Back Again که ساخته سال ۲۰۱۴ است به چگونگی ساخت سه گانه هابیت می پردازد و بیننده را با رازهای پشت پرده نقره ای سینما و فناوری جادویی آن آشنا می کند و  گویندۀ فیلم هم با هنرپیشه ها و کارگردان این فیلمها درباره ساخت این فیلمها گفتگوهایی می کند که دیدن و شنیدن آنها خالی از لطف نیست. دیدن این مستند را به همه کسانی که این سه گانه زیبا را دیده اند یا علاقمند به دانستن چگونگی بکاربردن جلوه های ویژۀ سینمایی برای خلق یک دنیای خیالی هستند پیشنهاد می کنیم. این مستند با حجم ۱.۰۶ گیگابایت و کیفیت ۷۲۰p برای شما همراهان فایل نیکو آماده شده است و هم اکنون می توانید آنرا از سرورهای همیشه بیدار فایل نیکو دانلود کنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (بدون امتیاز)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

Comments are closed.