دانلود مستند Flight 370: The Missing Links 2014 پرواز 370:سرنخهای گمشده

مطلب نوشته شده
۱۶ خرداد ۱۳۹۴
دفعات بازدید
2,481
دانلود مستند Flight 370: The Missing Links 2014 پرواز 370:سرنخهای گمشده مالتی مدیا مستند تاریخ پخش ۲۰۱۴/۰۴/۱۶
ساخته کشور آمریکا
پخش Discovery HD Channel
گوینده Sean Pertwee
ژانر مستند،خبری
امتیاز IMDb ۷.۸ از ۱۰
زبان انگلیسی
+۱۰ سال این فیلم برای سنین +۱۰ سال مناسب می باشد

مستند «Flight 370 The Missing Links» یا همان “پرواز ۷۳۰ پیوند های گمشده” یا “سرنخهای پنهان”، مستندی است که در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت معتبر Discovery Channel با کیفیت بالای HD منتشر و عرضه شده و به بررسی ناپدید شدن پرواز ۷۳۰ خطوط هوایی مالزی می پردازد. در این مستند شما شاهد تحقیقات کارشناسان هوانوردی و امنیتی خواهید بود که سعی دارند نشانه هایی از پرواز ۷۳۰ پیدا کنند. این حادثه توجه بسیاری از رسانه های جهان را به خود جلب کرده و ذهن اکثر کارشناسان و خلبانان خطوط هوایی مختلف جهان را به خود مشغول کرده است. در مستند «پرواز ۷۳۰ : پیوند های گمشده» کارشناسان این صنعت به دنبال راه حلی برای جلوگیری از وقوع دوباره چنین اتفاقی می باشند.

پرواز ۳۷۰ هواپیمایی مالزی (ام‌اچ ۳۷۰) پرواز یک هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی است که در ۸ مارس ۲۰۱۴ از کوالالامپور، پایتخت مالزی، با ۲۳۹ مسافر تبعهٔ ۱۴ کشور گوناگون عازم پکن بود اما به دلیل نامعلومی پس از تغییر مسیر تماس آن با رادار با آن قطع و ناپدید شد.

عملیاتی بین‌المللی برای پیدا کردن این هواپیما توسط بیش از ۲۶ کشور به جریان افتاد و گفته شد بزرگ‌ترین عملیات جستجو در تاریخ بوده است. این عملیات از خلیج تایلند و دریای جنوبی چین آغاز شد و پس از آن به تنگه مالاکا و دریای آندامان و در نهایت پس از آنکه بازرس‌ها متوجه شدند که هواپیما پس از ناپدید شدن به سمت غرب و شبه‌جزیره مالایا حرکت کرده و سپس در یک مسیر به سمت شمال یا جنوب به مدت هفت ساعت پرواز کرده‌است، به اقیانوس هند گسترش یافت. این عملیات تاکنون بی نتیجه بوده و اثری از هواپیما به دست نیامده است. در حال حاضر جستجوی کف دریا تنها با استفاده از زیردریایی بدون سرنشین ادامه دارد.

در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۴ نجیب تون رزاق، نخست وزیر مالزی گفت براساس داده‌های ماهوارهٔ اینمارست بیش‌تر از هر احتمال دیگری، هواپیما در حال پرواز به سمت جنوب اقیانوس هند بوده و پس از هفت ساعت پرواز و تمام شدن سوختش در همان جا سقوط کرده و تمام سرنشینان آن مرده‌اند. با وجود این که تا به امروز قطعات زیادی توسط ماهواره‌ها دیده شده‌است اما به دلیل وسعت زیاد منطقه و شرایط بد آب‌وهوایی و فاصلهٔ بسیار زیادش با خشکی، هنوز هیچ یک از مشاهدات ماهواره‌ها قابل تایید نیست. با این حال، برخی مقام‌های مالزی می‌گویند که هیچ احتمالی را رد نمی‌کنند. این هواپیما دارای ۱۲ خدمه مالزیایی و نیز ۲۲۷ مسافر بود که ۱۵۲ نفر چینی، ۵۰ نفر مالزیایی، ۲۰ نفر از کشورهای غربی و نیز ۲ نفر ایرانی (با پاسپورت‌های دزدیده شده) در میان آنها بوده‌اند.

در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۴ (۱ تیر ۱۳۹۳) یافته‌های جدید نشان داد که «ظاهر شاه»، خلبان هواپیما در منزل و در دستگاه شبیه‌ساز رایانه‌ای مسیر پرواز به جنوب اقیانوس هند را تمرین کرده است. این درحالیست که طبق برنامه هواپیما باید از کوالالامپور به پکن می‌رفته و نیازی به حرکت به سمت جنوب اقیانوس هند نبوده است.

هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ یکی از ایمن‌ترین هواپیمای جهان است که در طول ۱۹ سال عرضه به بازار فقط دچار دو سانحه گردیده که سه نفر در جریان آن کشته شدند. پرواز شماره ۲۱۴ هواپیمایی آسیانا در آمریکا، تنها حادثهٔ منجر به مرگ این هواپیما بوده که در ژوئیه ۲۰۱۳ در فرودگاه بین‌المللی سانفرانسیسکو اتفاق افتاد و ۳ نفر در جریان آن مردند.شرکت هواپیمایی مالزی نیز در طول عمر خود تنها دو سانحه منجر به مرگ داشته که یکی از آنها به دلیل هواپیماربایی به وجود آمده است.

در ادامه با دانلود مستند «پرواز ۷۳۰ پیوند های گمشده»  از فایل نیکو  می توانید از جزئیات بیشتر این حادثه آگاهی پیدا کنید.

فایل نیکو این مستند ۴۴ دقیقه ای را با کیفیت ۷۲۰p یا۱۲۸۰در۷۲۰ پیکسل و حجم ۳۵۰ مگابایت به زبان اصلی برای شما علاقمندان تهیه کرده است.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 نظر, میانگین: 2,50 از 5)
Loading...

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !

دانلود مستند پرواز ۷۳۰ پیوند های گمشده با کیفیت 720p حجم 350 مگابایت

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم