دانلود Saina v2.0.1 مرورگر ایرانی ساینا

مطلب نوشته شده
۱۸ بهمن ۱۳۹۲
دفعات بازدید
2,176

مرورگرهای رایج در کشور ما معمولاً Internet Explorer، Mozilla Firefox، Google Chrome و Opera می‌باشند که به صورت رایگان از طریق اینترنت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. از آنجایی که این مرورگرها معمولاً متناسب با نیازمندی‌های امنیتی و فرهنگی مورد انتظار در شبکه‌ی ملی اطلاعات ایران نمی‌باشند، مرکز متما (مدیریت توسعه ملی اینترنت) اقدام به ایجاد مرورگر ایرانی ساینا با در نظر گرفتن نکات امنیتی و قابلیت‌های متناسب با نیازهای فرهنگی جامعه نموده است.
ساینا اولین مرورگر ایرانی است که مراحل بومی سازی آن توسط متخصصین ایرانی انجام شده است. این مرورگر ایرانی سازگار با دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس طراحی شده است. از جمله قابلیت های این مرورگر می توان به سطح امنیت بالا، امکان شخصی سازی نحوه نمایش صفحه وب، دانلودگر ویدئو و امکان مرتب سازی بر اساس پربازدیدترین، محبوب ترین و جدید ترین سایت ها، اشاره کرد. این مرورگر ایرانی به شکل متن باز – اپن سورس – طراحی شده و علاوه بر اینکه بومی سازی شده، استفاده از یک سری خدمات مانند پشتیبانی از زبان فارسی، تغییر تم، شکل و کدهای امضای الکترونیکی را پشتیبانی می‌کند. همچنین برخی از قسمت های این مرورگر مشابه خارجی ندارد، برای مثال بخش حمایت از خانواده در این مرورگر دیده شده تا خانواده‌ها این امکان را داشته باشند که اجازه استفاده بخشی از آدرس های اینترنتی را به فرزندان خود ندهند و از طرفی امکان کنترل استفاده از IP آدرس ها برای سنین مختلف در این مرورگر دیده شده است. این نرم افزار متناسب با تکنولوژی روز دنیا بوده و مشابه مرورگرهای دیگر عمل می‌کند اما از لحاظ طراحی متفاوت از دیگر مرورگرها است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Saina : 

– زبانه‌های عمودی: این ویژگی زبانه‌ها را به صورت عمودی در حاشیه‌ی مرورگر لیست می‌کند. هنگامی که کاربر به صورت همزمان با زبانه‌های زیادی کار می‌کند، حالت نمایش افقی زمان زیادی از کاربر برای پیدا کردن و تغییر زبانه‌ی جاری می‌گیرد. زبانه‌های عمودی علاوه بر مدیریت بهتر فضا، امکان دیدن تیتر همه‌ی زبانه‌ها را به کاربر می‌دهند.
– دو زبانه در یک صفحه: این ویژگی امکان نمایش دو زبانه را در یک صفحه می دهد. دو. زبانه به صورت افقی یا عمودی می توانند به نمایش گذاشته شوند. هنگامی که کاربر بخواهد از تمام فضای مرورگر برای مشاهده‌ی یک صفحه وب استفاده کند، می‌تواند آن را در حالت تک زبانه ای قرار دهد همچنین کاربر می‌تواند اندازه زبانه ها را مطابق میل خود تغییر دهد.
– کنترل والدین: این پکیج به منظور مسدود نمودن دسترسی فرزندان به سایت‌هایی که توسط والدین آن‌ها مشخص شده‌اند طراحی شده است.
– واسط آیکون دار: این پکیج، در کنار هر یک از دکمه‌های منوهای مرورگر تصویری کوچک به نام آیکون ایجاد می‌کند. این آیکون‌ها به منظور درک بهتر کارکرد آن دکمه طراحی شده‌اند.این پکیج به صورت پیش‌فرض شامل مجموعه‌هایی از آیکون‌ها می‌باشد.
– وضعیت صفحه: این پکیج به کاربر امکان مشاهده‌ی وضعیت لود شدن صفحه را می‌دهد.
– خبر رسان: پکیج مخبر عمل دریافت خوراک های RSS را به راحتی و به صورت خودکار انجام می دهد.
– تغییر زبان : ویژگی تغییر زبان برای سوئیچ بین زبان‌های انگلیسی، فارسی و عربی طراحی شده است
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
– و …

 

 

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (5 نظر, میانگین: 3,20 از 5)
Loading...

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !

ویندوز:

دانلود با لینک مستقیم با حجم 22.77 مگابایت

لینوکس:

دانلود با لینک مستقیم با حجم 29.76 مگابایت

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم