دانلود Wondershare PDFelement Professional 8.3.6.1236 ویرایش فایل های PDF
آپدیت شده

PDFelement
آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۸ دی ۱۴۰۰
دفعات بازدید
1,633

PDFelement برنامه ای است که با آن میتوانید همه نوع کار بر روی فایلهای pdf انجام دهید. به همین دلیل آن را میتوان به چاقو سوئیسی تشبیه کرد. از ایجاد فایلهای pdf گرفته، تا ویرایش، ترکیب کردن چند فایل در یک فایل واحد، تبدیل اسناد pdf به سایر فرمتهای ورد، پاورپوینت، اکسل و … را میتوان با این برنامه انجام داد. با استفاده از قابلیت ویرایش این برنامه میتوانید هر نوع فایل pdf ای را باز کنید و فونت، رنگ، اندازه متون، افزودن تصاویر مختلف به سند و … را بر روی آن انجام دهید. اگر فایل pdf اسکن شده است و محتوای متنی آن به صورت عکس درآمده است

برخی از قابلیت های PDFelement :

  • نگران نباشید با انجین OCR قدرتمند این برنامه بسیاری از اسناد اسکن شده را میتوانید به متنهای قابل ویرایش تبدیل کنید و همانند اسناد معمولی اقدام به ویرایش و بازسازی آن کنید. در حال حاضر فناوری OCR این برنامه تنها برای تعدادی از زبانها همانند انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و موارد مشابه آن ارائه شده است. متاسفانه به دلیل ساختار پیوسته متون فارسی و عربی تبدیل و استخراج کاراکترها از داخل تصویر کار ساده ای نیست و تا کنون تکنولوژی OCR تمییز و یکپارچه ای برای این زبانها ارائه نشده است که این برنامه ها قادر به استفاده از آن باشند.
  • خب از این مورد بگذریم میرسیم به قابلیت ساخت فرم این برنامه که بسیار قابل توجه است. همانطور که میدانید در اسناد پی دی اف میتوان فرمهایی تعبیه کرد که با استفاده از آن اقدام به آمارگیری و دریافت اطلاعات به صورت تعاملی از کاربران کرد. PDFelement در این قسمت بسیار عالی عمل کرده است و شما میتوانید به راحتی فرم مورد نظرتان را ایجاد کنید. این فرم میتواند انواع تکست باکسها، چک باکسها، دکمه های رادیویی، کامبوباکس، لیست باکس، دکمه، تصاویر و … داشته باشد.
  • یکی دیگر از قابلیتها جالب توجه این ابزار کارآمد، امکان ترکیب کردن چندین فایل pdf در یک سند واحد است. تصور کنید بتوانید فصلهای پراکنده یک کتاب که در فایلهای جدا قرار گرفته را با یک کلیک به یک کتاب کامل تبدیل کنید. به نظرتان این جالب نیست؟ این برنامه قابلیتهای دیگری نیز همچون رمز گذاری فایلها، یادداشت گذاری در اسناد، امضای الکترونیکی، مخفی کردن اطلاعات حساس فایلهای pdf و … دارد که ترجیح میدهیم با کمی صرف وقت، خودتان به آنها پی ببرید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (بدون امتیاز)
Loading...
برچسب‌ها:

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !

دانلود با حجم 129 مگابايت به همراه لایسنس

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم