دانلود Acronis 2k10 UltraPack 7.19 دیسک بوت مدیریت هارد دیسک
آپدیت شده

Acronis 2k10 Ultra Pack
آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۵ شهریور ۱۳۹۷
دفعات بازدید
1,175

Acronis 2k10 UltraPack یک مجوعه دیسک بوت ارزشمند می باشد که جهت استفاده در مواردی که دسترسی مستقیم به سیستم عامل ندارید و مواردی چون پارتیشن بندی ، بکاپ گیری از اطلاعات و هم چنین بازیابی اطلاعات را میخواهید انجام دهید.این مجموعه دیسک شامل تعداد قابل توجهی از محصولات Acronis، Paragon، MiniTool، R-Studio، Hiren و مجموعه وسیعی از سرویسهای DOS مختلف است که قابلیت بوت شدن از CD، USB Flash Drive، USB HDD و HDD معمولی را دارد.یعنی این مجموعه طیف کاملی از انواع ابزار های مدیریت هارد دیسک از شرکت های معتبر جهانی را دارا می باشد که هر کاربری را بی نیاز میکند.هدف اصلی این مجموعه آماده سازی هارد دیسک بر اساس نیاز های شخصی برای نصب سیستم عامل می باشد.

شرح مختصری از محصولات Acronis 2k10 UltraPack :

Acronis Disk Director Suite : یک بسته نرم افزاری که شامل مدیریت پارتیشن ، مدیریت دانلود و ابزارهایی برای ویرایش نوشته ها در هارد دیسک می باشد.

Acronis Disk Director 11 Home : محصول کارآمد برای مدیریت دیسک . اگر به حداکثر عملکرد دیسک و امنیت داده نیاز دارید ، این بسته بهترین ابزار برای ایجاد ، تغییر اندازه ، انتقال یا ترکیب پارتیشن ها بدون از دست دادن داده ها را ارائه می دهد . Acronis Disk Director 11 Home ویژگی های جدید قدرتمند را ارائه میدهد  – پشتیبانی از ویندوز ۷ ، پشتیبانی از درایو پویا و GPT-ROM، توزیع حجم در سراسر چند دیسک و خیلی بیشتر .

Acronis True Image Echo Enterprise Server : یک راه حل کامل برای تهیه پشتیبان مرکزی ، ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات در سرورهایی است که بخشی از یک شبکه کامپیوتری شرکت هستند .

Acronis True Image Home : یک راه حل قابل اطمینان برای پشتیبان گیری و بازیابی کامل برای ایستگاه های کاری است . این محصول به شما امکان می دهد تصاویر دیجیتال دقیق یک کامپیوتر کار را که کامل ترین حفاظت از داده را ارائه می دهد ، ایجاد کنید . نسخه پشتیبان دیسک تصویر یک فایل است که شامل تمام داده ها از جمله پرونده های بوت ، سیستم عامل ، برنامه های کاربردی ، فایل های داده ، عکس ها و فیلم ها ، به روز رسانی ایمیل و پیکربندی و هر گونه اطلاعات دیگر در دیسک .

Acronis Backup & Recovery : برنامه پشتیبان گیری و بازیابی فاجعه بار سرورها و لپ تاپ ها در حال اجرا ویندوز در محیط های فیزیکی و مجازی اس ت. این خانواده نسل بعدی Acronis True Image یک ابزار قدرتمند و حفاظت از سرور است .

Acronis Snap Deploy : یک برنامه ای است که یک تصویر دیسک کامل از پیکربندی استاندارد انتخاب شده ، از جمله سیستم عامل ، فایل های پیکربندی و برنامه های کاربردی ایجاد می کند . سپس آن تصویر را به طور همزمان برای چندین سیستم اعمال می کند و این یک راه حل ایده آل برای نصب سریع روی “دیسک خام” برای سرور ها و رایانه های شخصی است .

MiniTool Partition Wizard : برای مدیریت پارتیشن های هارد دیسک . نرم افزارهای دریافت شده در cwer.ws، شما می توانید پارتیشن را تغییر دهید ، یک پارتیشن جدید بر روی هارد دیسک خود ایجاد کنید ، پارتیشن های موجود را پاک کنید و قالب بندی کنید . این می تواند نه تنها با درایو های شخصی فرد ، بلکه همچنین درایوها را به آرایه های RAID ترکیب کند .

Paragon Hard Disk Manager : راهکار چند منظوره و کاربر پسند که دارای چرخه سخت افزاری کامل درایو سخت است . با استفاده از این برنامه می توانید فرایند دانلود را مدیریت کنید ، پارتیشن بندی دیسک را انجام دهید ، عملیات پشتیبان گیری و بازیابی را انجام دهید، برای اطمینان از امنیت سیستم و خروجی داده ها از عملیات درایو ، این برنامه ابزار مناسب و عملی برای کار با دیسک های سخت و ذخیره سازی داده ها برای کاربران تمام سطوح مهارت است . به همان اندازه می تواند داده ها را به عنوان یک کاربر شخصی و سازمانی ذخیره کند .

Paragon Home Expert : سرویس های کاربردی نرم افزاری کاربردی طراحی شده برای حل تقریبا تمام مشکلات اصلی که می تواند با مالک کامپیوتر مواجه شود . ویژگی های Paragon شامل تمام جنبه های چرخه زندگی یک کامپیوتر برای انجام انواع عملیات با پارتیشن برای نصب سیستم از ابتدا و اطمینان از حفاظت از داده ها و دفع امن درایو های سخت است .

R-Studio Emergency از دیسک ها ، سی دی / دی وی دی یا درایو متحرک اجرا می شود ، هنگامی که نیاز به بازیابی داده ها از یک رایانه است که بوت ویندوز به علت خراب شدن فایل ها و یا فایل های سیستمی بوجود آمده است .

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (3 نظر, میانگین: 4,00 از 5)
Loading...
برچسب‌ها:

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !

دانلود با لینک مستقیم با حجم 714 مگابایت

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم