دانلود بازی Obduction برای PC
PLAZA-v1.8

PLAZA-v1.8
مطلب نوشته شده
۱۶ مرداد ۱۳۹۸
دفعات بازدید
4,405

بازی Obduction توسط اعضای استودیو Cyan در دست تولید است. بازی سازانی که بیش از دو دهه قبل با طراحی و تولید بازی Myst توانستند توجه بسیاری از بازی دوستان را به سوی خود جلب نمایند و در امر طراحی عناوین ماجرایی خود را صاحب سبک جلوه دهند. در مجموع بازی Obduction ادامه ی همان راهی خواهد بود که اعضای استودیو Cyan با بازی Myst مدت ها پیش آن را آغاز کرده اند و اگر چه این تجربه ی جدید در بخش گیم پلی خود کم و بیش با تجربه ی قدیمی اعضای استودیو Cyan در دنیای بازی های کامپیوتری یعنی بازی Myst متفاوت خواهد بود اما در کل بازی Obduction را هم می توان همانند بازی Myst عنوانی ماجرایی لقب داد که مهم ترین بخش گیم پلی آن بر روی حل کردن معما های مختلف پایه ریزی شده است. شاید مهم ترین شباهت بازی Obduction با مهم ترین بازی ساخته شده به دست اعضای استودیو Cyan یعنی بازی Myst ، تاکید و تمرکز گیم پلی این بازی بر فرآیند جستجو در محیط باشد. به عبارت بهتر همانند بازی Myst ، در بازی Obduction نیز بازیباز برای پیش برد وقایع داستانی این اثر، نیاز به جستجوی مستمر در محیط این بازی خواهد داشت و در مجموع فرآیند کند و کاو در محیط بازی Obduction یکی از ارکان اصلی بخش گیم پلی این اثر را تشکیل می دهد.

تاریخ انتشار Aug 24, 2017
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر ماجرایی، ایندی
کمپانی منتشرکننده Cyan Inc.
حجم فایل ۵.۸ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۷۶ از ۱۰۰

 

شاید مهم ترین شباهت با مهم ترین بازی ساخته شده به دست اعضای استودیو Cyan یعنی بازی Myst ، تاکید و تمرکز گیم پلی این بازی بر فرآیند جستجو در محیط باشد. به عبارت بهتر همانند بازی Myst، در بازی Obduction نیز بازیباز برای پیش برد وقایع داستانی این اثر، نیاز به جستجوی مستمر در محیط این بازی خواهد داشت و در مجموع فرآیند کند و کاو در محیط بازی یکی از ارکان اصلی بخش گیم پلی این اثر را تشکیل می دهد.

داستان بازی بر ربوده شدن بازیباز توسط موجودات فضایی مرموز و عجیب تمرکز یافته است. به بیان دقیق تر در آغاز بازی یک شی مرموز فضایی بنا به دلایلی نا معلوم بازیباز را به سیاره ای نا شناخته منتقل می سازد. سیاره ای ای که اگر چه با زمین تفاوت های فراوانی دارد، اما شباهت های متعددی را هم می توان میان محیط آن با محیط آشنای زمین جستجو کرد. با این حال تمام تلاش قهرمان داستان این بازی (که هنوز هویت او به طور کامل مشخص به نظر نمی رسد) بر این است تا به هر شکل ممکن خود را از محیط عجیب و نا شناخته ای که به شکل نا خواسته در آن حضور یافته است رهایی بخشیده و هر چه زود تر به خانه باز گردد.

در این میان تمامی ارکان گیم پلی بازی نیز بر روی همین هدف اساسی تمرکز یافته اند و تمام جستجو های بازیباز در محیط بازی و حل کردن معما های موجود در محیط این اثر به منظور رهایی از محیط این سیاره و بازگشت به زمین طراحی شده است. سوای این قضیه نوع روایت از زاویه ی دوربین اول شخص صورت می پذیرد و نوع رابط کاربری این اثر و فضای حاکم بر محیط این بازی به گونه ای طراحی شده است تا تجربه کنندگان بازی Obduction بتوانند به طور کامل در محیط این بازی غرق شوند. در کنار موارد فوق، تجربه کنندگان در طول این بازی تصمیمات مهم فراوانی را هم اتخاذ خواهند کرد که مجموع آن ها بر سرنوشت بازیباز و نوع رقم خوردن پایان بازی تاثیر گذار خواهد بود.

صحنه هایی از بازی :

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1 64 bit or newer
Processor: CPU Intel i5-2500 equivalent or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 660 GTX w/1GB / AMD 7700 series w/1GB equivalent or better
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: For VR: NVIDIA 970 or AMD 480 (equivalent or greater)

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64 bit
Processor: CPU Intel i5-4590 equivalent or better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 w/4 GB / AMD R9 290 w/4 GB equivalent or better
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: For VR: NVIDIA 980/1060 or AMD Fury (equivalent or greater)

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی تمامی محتوایات موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید.

 

دانلود بازی Obduction برای PC بازی بازی کامپیوتر ماجرایی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم