دانلود بازی PES 2017 برای PC
لینک دانلود نسخه Blackbox اصلاح شد

لینک دانلود نسخه Blackbox اصلاح شد
مطلب نوشته شده
۹ آبان ۱۳۹۵
دفعات بازدید
55,644

سری بازی های Pes یکی از برترین و پرطرفدارترین بازی های کامپیوتری بوده که توسط شرکت بازیسازی محبوب و معروف کونامی ساخته شده است. همانطور که میدانید در چند سال اخیر بازی Pes چندان موفق نبوده است و نسبت به رقیب خود Fifa عملکرد خوبی نداشته است ، اما در سال گذشته بازی Pes تغییرات زیادی را در خود داشته است و به نوعی توانست کمی از طرفداران خود را راضی نگه دارد.شرکت بازیسازی کونامی امسال قول داده است که بازی Pes 2017 عملکرد بهتری را نسبت به نسخه های قبلی خود داشته باشد. کونامی با بازی PES 2017 قول این را داده که عملکردی بهتر را نسبت به بازی‌های قبلی ارائه کند . ادامه ای بر سری بازی های فوتبال PES. طی یک کنفرانس خبری، کونامی از بازی جدید خود رونمایی کرد و وعده دستیابی به سطح جدیدی از واقعیت و سرگرمی را داد. PES 2017 مانند نسخه‌های گذشته، موتور Fox Engine کونامی وظیفه پردازش گرافیکی را بر عهده دارد؛ موتوری که همین وظیفه را در Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برعهده داشت. همان‌طور که سازندگان در سایت رسمی PES توضیح داده‌اند، بازیکنان دموی PES 2017 “در درجه اول” بر اساس سوابق‌شان از مه ۲۰۱۶ (اردیبهشت ماه) طراحی شده‌اند. علاوه بر این، برخی از بازیکنان دموی PES 2017 ممکن است در فهرست تیم‌های نسخه کامل حضور نداشته باشند. این سایت همچنین پاداش ۱۰,۰۰۰GP برای دموی PES 2017 ذکر کرده که احتمالا متعلق به بخش MyClub خواهد بود. کونامی به عنوان ناشر PES 2017 مشارکت و همکاری ۳ ساله با بارسلونا را تایید کرد که به آن‌ها اجازه دسترسی گسترده به ستارگان این باشگاه را می‌دهد. ونامی همچنین گفت حضور پررنگی را در روز مسابقات خواهد داشت و در ورزشگاه Camp Nou به تبلیغات می‌پردازد. آن‌ها همچنین این حق را هم دارند تا ورزشگاه خانگی تیم بارسلونا را در PES 2017 یا هر چیز مربوط به این سری (شامل عناوین موبایل) از نو خلق کنند.

تاریخ انتشار Sep 13, 2016
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر ورزشی
کمپانی منتشرکننده Konami Digital Entertainment
حجم فایل ۱۰.۷ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۶۹ از ۱۰۰

ویژگی های بازی :

Real Touch : توسط این ویژگی شما می توانید با آزادی عمل و آنطور که دوست دارید بازیکنان را کنترل کنید تنها این به آن بستگی دارد که چه روشی را انتخاب می کنید همچنین در این سری به سادگی می توانید شاهد واکنش های متفاوت بازیکنان نسبت به حرکات غیر قابل پیشبینی توپ در بازی باشید.
Precise Pass : با ترکیب ویژگیهای Real Touch و Real Ball در بازی ، پاس دادن در PES 2017 یک جلوه ی هنری به خود گرفته است. عوامل مختلفی در محاسبه ی سرعت و دقت پاس دخیل خواهد بود بر همین اساس اگر در شرایط و زمانبندی مناسب اقدام به پاس دادن کنید می توانید یک تراژدی و موقعیت فوق العاده ای را به ثبت برسانید.
Natural Player Movement : صدها انیمیشن به بازی اضافه شده تا به بازیکنان و دروازه بان ها روح ببخشد اما این آخر ماجرا نیست ، زیرا بر این اساس ویژگیهایی همچون Real Touch و Precise Pass طیف وسیعی از حرکات مختلف را در حین پاس دادن یا حرکت کردن بازیکنان به شما نشان خواهند داد.
Goal Keeping : دروازه بان ها به لطف انیمیشن های متنوع از پرش های فوق العاده ای بهره مند می شوند که همین امر سبب می شود تا بهترین تجربه ی دروازه بانی را در طول تاریخ سری عناوین PES شاهد باشید برهمین اساس لحظات گل دراماتیک تر از همیشه جلوه خواهد کرد.
Total Team Control : با این ویژگی بازیبازان می توانند به لطف کنترل های ساده استراتژی تیم خود را بلا فاصله از حالت حمله ای به تدافعی یا بلعکس تغییر دهند.
Advanced Instructions : برخی استراتژی های معروف مثل تیکی تاکا یا دفاع فشرده و سنگین کاملاً جداگانه از پیش تعریف شده که می توان بر اساس تفکر تیم خود از بخشی با همین نام در بازی یعنی “Advanced Instructions” به آنها دسترسی داشته باشید.
Corner Kick Control : در هنگام ضربات آزاد مثل کُنرها می توان از استراتژی خاصی برای دفاع کردن در محوطه ای محدود استفاده کرد یعنی می توان حرکات بازیکنان و رفتار آنها مثل محار کردن یک بازیکن خاص را تعریف کرد که این موضوع برای هر بازیکن تیم می تواند متفاوت باشد.
Adaptive AI : برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز فوتبال از هوش مصنوعی استفاده شده که می تواند روش بازیکردن شما را بررسی و یاد بگیرد! همیشه رفتار تیم و بازیکنان در سری عناوین PES یکی از موارد مهم به شمار می آمد که اینبار در PES 2017 به لطف هوش مصنوعی تطبیق پذیر یا پویا برای همیشه دگرگون خواهد شد.
Authentic Visuals : در PES 2017 شما شاهده ارتقاء گرافیکی بزرگی خواهید بود که به لطف جلوه های بصری خلق شده در موتور گرافیکی قدرتمند FOX می باشد. تقریباً چیزی از قلم نیافتاده است ، همه چیز از نورپردازی و یا چمن گرفته تا مدل بازیکنان ، استادیوم ها و تماشاچیان ، همه از نوع طراحی گردیده است تا واقع گرایانه تر از همیشه به نظر برسد.

صحنه هایی از بازی :

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10, 8.1, 8, 7 SP1, Vista SP2
Processor: Intel Core2 Duo 1.8GHz / AMD Athlon Ⅱ X2 240 or equivalent processor
Memory: 1 GB RAM
(Graphics: DirectX 9.0c compatible video card. 1024MB Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce 8800 / AMD/ATI Radeon X1600 / Intel HD Graphics 3000 or better
DirectX: Version 9.0c
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Additional Notes: 800 x 600 monitor resolution; 4x DVD-ROM Drive; TCP/IP 512 kbps or higher

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10, 8.1, 8, 7 SP1, Vista SP2
Processor: Intel Core i3 530 / AMD Phenom Ⅱ X4 925 or equivalent processor
Memory: 2 GB RAM
(Graphics: DirectX 9.0c compatible video card. 1024MB Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce GTX 260 / AMD/ATI Radeon HD4850 / Intel HD Graphics 4000 or better
DirectX: Version 9.0c
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Additional Notes: 1280 x 720 monitor resolution; 8x DVD-ROM Drive; TCP/IP 1.5 Mbps or higher

 

توضیحات نصب : پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی تمامی محتوایات موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید. بازی آپدیت شده به ورژن ۱.۰۱.۰۰ می باشد.

نسخه فشرده ۴.۳۲ گیگابایتی BlackBox بازی:

در این نسخه، تنها زبان های غیر از انگلیسی از بازی حذف شده و هیچ تغییری در کیفیت صداها، تکسچرها و ویدیوهای بازی رخ نداده است.

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. بازی به طور خودکار کرک می شود.

دانلود بازی PES 2017 برای PC بازی بازی کامپیوتر مطالب ویژه ورزشی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (50 نظر, میانگین: 4,28 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

۱۵۵ نظر برای ”دانلود بازی PES 2017 برای PC”

  1. رضا گفت:
    +
    -
    0

    طبق اعلام کونامی بازی pes2016 در چه تاریخی در فایل نیکو انتشار خواهد یافت؟؟؟؟

    • Ali گفت:
      +
      -
      0

      Pes جدید و باز هم گرافبک ضعیف

    • hamidreza گفت:
      +
      -
      0

      گل گفتی

    • sgh گفت:
      +
      -
      0

      ۱. در مرحله اول میبایست نسخه دمو را نصب کنید :
      آموزش نصب نسخه دمو :
      ۱- ابتدا برنامه استیم را نصب کنید
      ۲- صبر کنید تا برنامه استیم اپدیت شود
      ۳-در برنامه استیم ثبت نام کنید
      ۴-حال C/programfile(x86)/stsam/stsamapps برید و یک پوشه جدید به اسم common بسازید
      ۵- محتویات داخل پوشه دمو موجود در سایت را در یک پوشه به نام Pro Evolution Soccer 2017 Demo بریزید (تو همون common درست کنید)
      ۵-حال وارد استیم شوید و در قسمت store بازی پی اس را سرچ کنید
      ۶- بر روی گزینه Download demo کلیک کنید
      ۷-سپس next را بزنید
      چند لحظه صبر کنید تا استیم بازی را discovery کند .
      حالا بازی پس از چند لحظه اجرا خواهد شد
      میتوانید در داخل بازی نت را قطع کنید
      ۲. نسخه کامل بازی را دریافت کرده و اکسترکت کنید
      ۳. وارد محل نصب نسخه دمو شوید » C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Pro Evolution Soccer 2017 Demo فولدر Data را پاک کنید
      ۴. وارد فولدر نسخه اصلی بازی شوید و فولدر Data نسخه کامل بازی را در محل نصب دمو کپی کنید.
      ۵. نرم افزار Team Selector از قسمت لینک های دانلود دریافت کنید.
      ۶. نرم افزار را اجرا کرده و در سمت چب روی Load PES 2017.exe کلیک کنید و ادرس محل نصب نسخه دمو و فایل PES 2017.exe را بدهید.
      ۷. تیم ها را انتخاب کنید و گذینه Save را بزنید تا ذخیره شود.
      ۸. بازی را از طریق Steam اجرا کنید و از بازی لذت ببرید

  2. Mahdi گفت:
    +
    -
    0

    ممنون که یه درخواست ها توجه کردید
    لطفا محض انتشار یه پچ خوبم براش قرار بدید

  3. احسان گفت:
    +
    -
    0

    سیسیتم پایینی می خواد. امید وارم بازیش بهتر از ۲۰۱۶ باشه.

  4. hamid گفت:
    +
    -
    0

    خداوکیلی من ۲۰ بار تا حالا درخواست بازی batman arkham knight رو دادم(حداقل بک آپ استیم بازی رو میذاشتین)بعد این بازی با این گرافیک مضخرف رو یک ماه زودتر اطلاع رسانی میکنین
    نظراتم که میره واسه بررسی و تایید نمیشه حرف حق تلخه

    • همکار فایل نیکو گفت:
      +
      -
      0

      اینکه با چند تا اسم مختلف و در چند جای مختلف و بدون مرتبط با پست کامنت گذاری کنید باعث نمیشه کامنتتون تایید بشه. این بازی قرار نمیگیره

      • abbas گفت:
        +
        -
        0

        نو پست مرتبط هم درخواست دادم ولی رسیدگی نمیکنین خب قشنگ بگین نمیذاریم وگرنه بقیه ی بازی ها رو به موقع میذارین ما حرفی نمیزنیم تشکر هم میکنیم

  5. محمد گفت:
    +
    -
    0

    سلام.مرسی سایتتون بسیارجذابه.به محض منتشرشدن بازی لینک های دانلود رو قرار بدید.آخه دلم بی قراره…خخخ

  6. abbas گفت:
    +
    -
    0

    سلام
    بازی pes
    از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ همشون مزخرف بودن من کلا از فوتبال زده شدم
    خداکنه این یکی مثل ۲۰۱۳ باشه قشنگ باشه و جزاب

  7. mohammad گفت:
    +
    -
    0

    تا ۴ گیگ رمش با من غیر ممکنه رو یک گیگ رم جواب بده

  8. ali گفت:
    +
    -
    0

    تو فایل نیکو کی میزارین؟

  9. +
    -
    0

    آقا من صد بار درخواست کردم بازی asterix & obelix xxl 1 رو توی سایت قرار بیدین… ۴ بار فرم درخواست نوشتم ولی حتی کسی نگاهشم نمیکنه…. یعنی چی اخه… مخابراتم با این طرح بینهایتش… من اگه بودم اسمشو میزاشتم: از هیچی بینهایت دانلود کن

    • همکار فایل نیکو گفت:
      +
      -
      0

      باید صبور باشید فقط که شما نیستی
      توی برنامست فردا منتشر میشه

  10. parsa گفت:
    +
    -
    0

    Fifaکی میاد؟؟؟

  11. DKnight گفت:
    +
    -
    0

    با سلام

    همین چند ساعت پیش مشخص شد که این بازی از قفل Denuvo استفاده میکنه.معلوم نیست کی کرک بشه.

  12. سجاد گفت:
    +
    -
    0

    ینی الان دانلود کنیم میتونیم بازی کنیم یا باید صبر کنیم کرکش بیاد؟

  13. amir گفت:
    +
    -
    0

    ممنون دمتون گرم

  14. محمد گفت:
    +
    -
    0

    وای

  15. mohamad گفت:
    +
    -
    0

    یه بازی خوب بود که کرک میشد اونم قفل شد بدبخت شدیم

  16. مطهره گفت:
    +
    -
    0

    دمت گرم به مولا روحمون رو شاد کردی

  17. بهروز گفت:
    +
    -
    0

    کرک کی میاد ؟؟؟؟
    خاکک تو سرشون که از فیفا یاد گرفتن

  18. ایمان گفت:
    +
    -
    0

    واقعا من نمیدونم شما چی میگید گرافیک متوسط pes مال اینه که تقریبا با همه سیستما بتونن بازیش کنن نه اینکه مثل فیفا باشه نمرشم فعلا ۹۰ از صد یعنی واقعا بازی خوبیه

    • حامد گفت:
      +
      -
      0

      استاد اولا متای ۹۰ برای کنسول ها هستش که پورت نسل هشتمی دارن دوما گرافیک پی اس باری پورت مضخرفشه . به فکر اینه همه بازی کنند ؟! خیلی جملت خنده دار بود با این سیستم رو کامپیوتر های ۱۰ سال پیش هم میاد
      در ضمن همیشه فیفا از پی اس بهتر بوده

      • یوسف گفت:
        +
        -
        0

        فیفا همیشه از pes بهتر بوده؟ چند سالته خداوکیلی؟ فیفا قبل از نسخه fifa10 چنگی به دل نمیزد

      • حامد گفت:
        +
        -
        0

        دهه دوم رو گذشتم :/
        باو میدونم منظورم از همیشه از فیفا ۲۰۰۷ به بعد بود پی اس قبلش وی نی الون بود که تو پی اس وان ازش خاطره داشتیم ولی ۹ سالی میشه فیفا جلو زده
        همین که یه لایسنس ساده رو هم نمیگیره و ارسنال رو لندن میبینیم و من سیتی رو من بلو و کلی پرچم و اسم دیگه … نشون میده دیگه قدرتی نداره

  19. حامد گفت:
    +
    -
    0

    واقعا جای خجالت داره برای کونامی این حجم نشون میده مثل سال قبل تکسچر های بازی نسل هشتمی نیستند و گرافیک پایینی داره
    کسی میدونه بگه کی کرک میشه

  20. محسن گفت:
    +
    -
    0

    عزیزان دانلود نکنید بازی کاملا آنلاینه و اشتراکی نداره

    • امین گفت:
      +
      -
      0

      عزیز رو چه حساب میگی بازی کاملا انلاینه
      این بازی هم بخش انلاین داره هم افلاین

      • محسن گفت:
        +
        -
        0

        تو سایتایی که لایسنس اشتراکی میفروشن نوشتن به دلیل آنلاین بودن بازی امکان فروش لایسنس اشتراکی وجود ندارد به شخصه تو سه تا از این سایتا دیدم از اپراتورشونم پرسیدم گفتن بازی آنلاینه

    • امین گفت:
      +
      -
      0

      اونا منظورشون این نبوده که بازی انلاین نداره منظور اینه که برای اجرای بازی باید با استیم کار کرد که استیم هم یه برنامه انلاینه
      وگرنه بازی کاملا انلاین نیس

  21. امیر گفت:
    +
    -
    0

    من دمو رو بازی کردم گرافکیش در حد پلی استیشن یکه واقا بد بود اصن با fifa 17 قابل مقایسه نیس
    فیفا رو دانلود کنید

  22. mohammad گفت:
    +
    -
    0

    اقا ما چیکار کنیم دانلود کنیم میشه بازی کرد؟

  23. احمد گفت:
    +
    -
    0

    با تشکر از زحمات شما
    لطفا نسخه بتای بازی For Honor رو قرار بدید. خیلی بازی فوق العاده ای هست.

  24. یوسف گفت:
    +
    -
    0

    خدمت دوستان باید عرض کنم که نسخه کامپیوتر این بازی از لحاظ گرافیک زمین تا آسمون با نسخه PS4/Xone تفاوت داره و در واقع پورت از نسل قبلی کنسول ها هستش.

  25. محمد گفت:
    +
    -
    0

    دوستان تو جه کنید بازی فقط و فقط آنلاین و با cd key اورجینال اجرا میشه و قابلیت استفاده از سریال اشتراکی هنوز فراهم نیست…احتمال هست در آینده نسخه افلاین عرضه بشه ولی در حال حاضر برای اجرا باید حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومن cd key خریداری کنید

    • محمد2000 گفت:
      +
      -
      0

      به نطرم اینقدر هزینه برای pes ارزش نداره
      گرافیک نسل ۸ تمی که نداره
      دلمون به پچ های اصلاح اسم بازیکنا ورزشگاهها اصلاح پیراهنا و …. تو نسخه pc خوش بود که با این قفل دنوو اون هم دیگه نداره
      تعداد ورزشگاهها و هم حدود ۱۰ تا فکر کنم کمتر از نسخه کنسولیه حالا چه امکانات دیگه ایی کمتر داره خدا میدونه
      فکر میکنم این هزینه رو بابت fifa17 بکنیم بسیار بسیار با ارزشت تر هست

  26. محمد گفت:
    +
    -
    0

    لطفا اموزش نصب دمویش را بگذارید

    • lpop7 گفت:
      +
      -
      0

      سلام پوشه PRO evolution soocer 2017 demo را در مسیر C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\commons کپی کنید . بعد داخل استور استیم pes 2017 demo را سرچ کنید بزنید دانلود شه بعدش خودش فایلی رو که کپی کردید شناسایی می کنه و بازی پلی میشه.

  27. alireza armaghan گفت:
    +
    -
    0

    سلام
    ممیخاستم ببینم ک نسخه full unlocked رو میشه با خرید cd key اجرا کرد یا باید نسخه استیم رو دانلود کنم؟
    ممنون

  28. Hadi گفت:
    +
    -
    0

    دقیقا هدف کونامی از این کارا چیه؟؟؟؟

  29. omid گفت:
    +
    -
    0

    سلا دوستان من بعد از نصب نسخه دمو وقتی می خوام اجرا کنم
    ارور unable initialize steamAP رو میده ،خواهش می کنم کسی اگه می دونه که چه جوری درست میشه راهنماییی کنه.ممنون

  30. A گفت:
    +
    -
    0

    سلام در نسخه دمو هم میشه هر تیمیو میخوای اضافه کنید.
    اول نسخه اصلی را دانلود می کنید بعدش پوشه data را به پوشه بازی دمو انتقال دهید. بعدش با استفاده از برنامه team selector ادرس PES 2107 demo رو میدید و تیم هایی که میخواید انتخاب می کنید و سیو می کنید. و بازی را از طریق نسخه استیم اجرا کنید.

  31. سامان گفت:
    +
    -
    0

    سلام من نسخه فول انلاکد را دانلود کردم ولی وقتی میخوام وارد بازی بشم ارور unable to initialize StemAPI تورو خدا کمک کنید

  32. علی گفت:
    +
    -
    0

    سلام من همه مراحل راانجام دادم ولی توی برنامه استیم این ارور را میده بازی پلی نمیشه An error was encountered while processing your request:

    This item is currently unavailable in your region ممنون از سایت خوبتون

  33. بهروز گفت:
    +
    -
    0

    سلام من دمو رو توی استیم میخوام باز کنم ارور میده میگه unable to initialize stseam api

  34. سامان گفت:
    +
    -
    0

    سلام خسته نباشید یه سوال داشتم اگه بارت های بازی رو یه جا دانلود نکنیم احتمال نصب نشدن یا مشکل در فایل دانلود وجود داره؟

  35. مرتضی گفت:
    +
    -
    0

    سلام دوستان استیم رو لپتاپ من با ویندوز ۱۰ نسخه پرو آخرین
    اپدیت اجرا میش اما وارد استیم نمیش کسی اطلاع نداره چطور این مشکل حل میش؟؟؟

  36. سینا گفت:
    +
    -
    0

    در هنگام دانلود با طرح بینهایت ERROR 404 میدهد . لطفا راهنمایی کنید

  37. حسن گفت:
    +
    -
    0

    سلام فایل نیکویی های عزیز
    خدایی دم گروه CPY که قویترین گروه کرکر فعلی هست گرم…
    واقعا کار بزرگیه قفل دنوو رو شکستن و کرک بازی اونم یه بازی کاملا آنلاین!
    ایولا به این پشتکار و تلاششون

  38. alireza گفت:
    +
    -
    0

    کرک جواب میده ؟؟

    • همکار فایل نیکو گفت:
      +
      -
      0

      جواب نمی داد که نمیذاشتیم

      • مرتضی گفت:
        +
        -
        0

        کرک جواب میده ولی دوتا مشکل داره

        ۱- زمانی ک ب game plan میری تا ارنج تیمت رو بچینی بازی هنگ میکن

        ۲- از همه مهمتر زمانی ک kick off میزنی بازی اجرا نمیش

  39. sina گفت:
    +
    -
    0

    سلام من نسخه فول انلاکد را دانلود کردم ولی وقتی میخوام وارد بازی بشم ارور unable to initialize StemAPI تورو خدا کمک کنید

  40. فرهاد گفت:
    +
    -
    0

    سلام. خسته نباشید. نسخه تک زبانه رو هم قرار بدین حجمش کمتر باشه، ممنون

  41. ساسان گفت:
    +
    -
    0

    سلام. خسته نباشید. واقعا ممنون از سایت فوق العادتون. سایتتون با طرح بی نهایت مخابرات بی شک و تردید بهترین سایت دانلود تو ایرانه.
    عالییییییی

  42. مرتضی گفت:
    +
    -
    0

    سلام
    دوستان کسی میدونه چرا رئال مادرید و بایرن مونیخ نداره؟؟؟

  43. Ashkanspik گفت:
    +
    -
    0

    الان دیگه میتونیم بدون مشکل مثل pes های قبلی این را بازی کنیم؟
    یا انلاینه و باید بخریما از حرفا؟

  44. Ashkanspik گفت:
    +
    -
    0

    نسخه بلک باکس تیم ها و استادیوم هاش کامله؟

    • Ashkanspik گفت:
      +
      -
      0

      الان استفاده از پچ گلکسی فایده داره یا خود این نسخه کامل کامله تمام تیم ها و استادیوم هاش ؟

  45. vahid گفت:
    +
    -
    0

    سلام مدیر یه سوال داشتم من نسخه کامل cpy رو نصب کردم و کرک فیکس هم ریختم اما وقتی وارد بازی میشی و بازی میکنی بازی لگ میزنه مشکل کجاست.
    سیستم سخت افزاری منم اینه:
    VGA: GTX970 4GVRAM
    RAM: 8
    CPU: AMD FX 8350 8CORE
    تازه آپدیت کارت گرافیک هم گرفتم به ورژن ۳۷۵٫۷۰
    ولی بازی لگ میزنه.

  46. Oscar گفت:
    +
    -
    0

    آخر نگفتین این نسخه CPY کامله؟؟؟؟ تمام اپدیت ها و دی ال سی رو داره؟؟؟
    آیا شامل این Patch Galaxy هم میشه؟؟؟؟
    BlakBox چطور؟؟؟

  47. ساسان گفت:
    +
    -
    0

    سلام. چرا بازی ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ تو تنظیماتش نداره ؟؟
    به همین دلیل روی لپتاپ من مینیمایز میشه میپره بیرون و به سختی وارد بازی میشه

  48. فرخ گفت:
    +
    -
    0

    پچ گلکسی روی هر دو نسخه CPY و blackbox جواب میده؟؟؟؟؟؟؟

  49. mahan گفت:
    +
    -
    0

    اقا من بازی رو نصب کردم فقط بازیکن ها همون بازیکنای قبلی هستن مصلا تو بارسا دنی الوز هست
    چیکار کنم؟

  50. مرتضی گفت:
    +
    -
    0

    پچهای pes galaxy رو هم بزارین

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم