دانلود بازی Pacific Storm Allies برای PC

مطلب نوشته شده
۲۳ خرداد ۱۳۹۵
دفعات بازدید
4,111

بازی Pacific Storm Allies در ادامه بازی Pacific Storm که یک استراتژی به سبک Real-time بود ساخته شده است.نسخه اول این بازی با گنجایش و وسعت زیاد در گیم پلی خود بازیکنان را آزاد گذاشت تا بتوانند با استفاده از راه مورد انتخاب خود و بر اساس توانایی ها و علایق خود مراحل بازی را پیش ببرند و در واقع ماموریت های خود را به انجام برسانند.به همین سبب نیز این بازی توانست نظر بازیکنان را به طرز قابل قبولی به خود جلب کند و در کل بازی موفقی باشد به طوری که نقد کنندگان بازی این گونه بیان نموده بودند که هر بازیکنی می توانست راه مناسب را برای رسیدن به هدف را برگزیند و در نهایت همان شیوه را تا انتهای بازی به کار برد.در نسخه جدید موارد بسیار زیادی به بازی افزوده شده اند که شاید در پاره ای از مواقع حتی بازیکن به علت تعداد زیاد انتخاب ها دچار سردرگمی شود. در Pacific Storm Allies دولت های بیشتری به بازی اضافه شده اند که بعضی ها متحدان آمریکا و بعضی دیگر متحدان ژاپن هستند که برای مثال می توان به دولت های بریتانیای کبیر , هلند , USSR و آلمان اشاره کرد. تمامی این دولت ها با دولت شما بر اساس دوست یا دشمن بودن عمل می کنند و همچنین فعل و انفعالاتی بین خود این دولت ها نیز رخ می دهد.در نسخه جدید بریتانیای کبیر سومین دولتی است که می تواند تحت کنترل شما واقع شود که این دولت نیروها , تجهیزات و سازه های مستقل و مخصوص خود را دارد.همچنین نقاط بیش تری برای ساختن یک پایگاه و همین طور نبرد افزوده شده است.با توجه به نیروهای متحد افزوده شده رمز های جدیدی نیز برای عملیات نظامی اضافه شده است.

تاریخ انتشار Jan 28, 2008
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر استراتژیک – شبیه سازی
کمپانی منتشرکننده Buka Entertainment
حجم فایل ۱.۲۳ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۶۰ از ۱۰۰

اکنون صدها ارتقاع جدید به بازی افزوده شده است که شما می توانید با استفاده از این تکنولوژی ها نیروها , تجهیزات و سازه های خود را به روز و بسیار قدرتمند تر کنید.نیروی زمینی, نیروی هوایی , نیروی دریایی و فرهنگستان های مهندسی به بازی افزوده شده است که شما با استفاده از آن ها می توانید نیروهای متخصص تربیت کنید تا در هنگام جنگ آن ها را به کار ببرید.

چهل نوع هواپیمای جدید و ۲۰ نوع کشتی جدید در این نسخه طراحی شده است که هر کدام با قدرت تخریب و دفاع بالاتری نسبت به انواع نسخه قبل در نظر گرفته شده اند.نیروهای تحت کنترل شما و همچنین نیروهای دشمن آتش خود بسیار دقیق تر و کنترل شده تر استفاده می کنند و شما با تعداد زیادی نیروی نا کار آمد طرف نیستید بلکه تمامی نیروها در این نسخه بسیار زرنگ تر و دقیق تر به نظر می رسند.یکی زیبا ترین و جذاب ترین نکات افزوده شده به بازی این است که شما می توانید کشتی های جنگی خود را به صورت سوم شخص کنترل نمایید در واقع می توانید مسیر حرکت کشتی را کاملا تحت کنترل داشته باشید از سلاح های ضد هوایی , با سلاح اصلی شلیک نمایید و از اژدر های خود استفاده نمایید.همچنین می توانید هواپیما های خود را با موس کنترل نمایید.

کسانی که به تازگی این بازی را تجربه می کنند باید مرحله آموزشی آن را ببینند و آن را بگذرانند.مرحله آموزشی بازی که به صورت آموزش از طریق انجام است و به شما می آموزد که چگونه نیروهای مختلف را ساخته و آن ها را با نظم برای انجام هدف مورد نظرتان هدایت نمایید.این نوع از آموزش را که در بعضی بازی های موفق دیگر از جمله Company of heroes نیز می تواند دید بسیار موثر تر از یاد گیری از طریق خواندن راهنما است چرا که شما هنگامی که راهنما را مطالعه می کنید ممکن است قسمت هایی از آن را متوجه نشوید یا اشتباه متوجه شوید اما در این نوع آموزش شما عمل مورد نظر را یکبار انجام می دهید و قطعا دیگر مشکل یا شکی در مورد چگونگی انجام آن نخواهید داشت.همچنین مرحله آموزشی باعث می شود شما بیاموزید چگونه از توانایی های متعدد موجود در بازی استفاده نمایید که تمامی این ها یک گیم پلی فوق العاده جذاب تر و سریع تر را برای شما در پی خواهد داشت. کسانی که تا کنون بازی های استراتژی را تجربه نموده اند از این مرحله آموزشی چیز های زیادی در بر خواهند گرفت.

ممکن است بعضی از ماموریت ها در بازی وقت زیادی از شما بگیرند که خوشبختانه برای این مورد نیز چاره ای وجود دارد .شما می توانید با توجه به سطح توانایی ها و مهارت های خود سرعت روند بازی را بالا برده یا پایین بیاورید که این باعث می شود زمان بین دو نبرد برای شما کمتر شود و وقت تلف شده ای را در بازی تجربه نکنید.در بعضی موارد بهتر است شما نیروهای خود را در حالت های از پیش تعیین شده انتخابی قرار دهید به جای اینکه همه آن ها را خودتان در کنترل داشته باشید زیرا بازی در این حالت گاهی مفید تر است.همچنین می توانید تسلیحات خود را نیز در این حالت های از پیش تعیین شده قرار دهید که البته در اکثر موارد این بهترین کار نیست.

در مورد گرافیک بازی باید گفت که نکات مثبتی از جمله وجود مه , تابش خورشید, امواج آب,ابر ها و پرنده ها وجود دارند که به بازی محیطی طبیعی می بخشند.البته باید گفت که این عنوان بهترین عنوان از نظر گرافیک نیست اما یکی از بازی هایی است که می توان آن را از نظر گرافیکی اندکی بالای حد وسط دانست.

در نهایت باید گفت بهبود های زیادی در بازی ایجاد شده است .باید گفت این بازی شاید بازی نباشد که هر کاربری از انجام آن لذت ببرد و شاید کاربرانی که برای بار اول استراتژی را تجربه می کنند حتی بازی را به پایان نبرند اما مسلما بازیکنان استراتژی باز از این بازی لذت خواهند برد.

صحنه هایی از بازی :

حداقل سیستم مورد نیاز:

Supported OS: Windows Vista/XP/2000/7/8/8.1
Processor: 2 GHz Processor
Memory: 512 Mb
Graphics: DirectX compatible 128 MB graphics card
DirectX Version: DirectX 9.0c or higher
Sound: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
Hard Drive: 3 GB of free space on disk

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال با اجرای فایل alias.exe از درون پوشه Pacific Storm – Allies\bin بازی را اجرا کنید.

دانلود بازی Pacific Storm Allies برای PC استراتژیک بازی بازی کامپیوتر شبیه سازی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !

دانلود بازی نسخه djDEVASTATE :

دانلود با لینک مستقیم با حجم 998 مگابایت

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

یک نظر برای ”دانلود بازی Pacific Storm Allies برای PC”

  1. رضا گفت:
    +
    -
    0

    لظفا به قرار دادن بازی ها این سبکی ادامه دهید

    مثل , war leaders,battlion midway ,battlion pacific

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم