Real Time Vehicle Creation In Maya And Silo از مجموعه فیلم های آموزشی شرکت Pluralsight می باشد که توسط Antony Ward تدریس می شود. در دوره آموزشی Real Time Vehicle Creation In Maya And Silo بیشترین تمرکز بر روی ساخت ماشین های اسپورت Real Time با پوشش سه حوزه اصلی قرار دارد. در این دوره آموزشی ابتدا با ساخت مدل های با رزولیشن بالا توسط نرم افزار های Maya و Silo که برای ساخت جزییات نقشه ها استفاده می شود، شروع به کار خواهیم کرد. این مدل ها همچنین برای تولیدات رندر ها و انیمیشن استفاده می شوند. پس از آن، می توانیم از این مدل ها استفاده کنیم تا یک head start در ساخت مدل بازی خود بدست آوریم، که بیش از ۱۰۰۰۰ چند ضلعی نخواهد بود. در دوره آموزشی Real Time Vehicle Creation In Maya And Silo یک بار دیگر مدل بازی ساخته می شود و بهینه سازی می شود و سپس بر روی افزودن یک تنظیم مناسب UVs قبل از آن که نسخه منتشر شده آن ساخته شود، تمرکز خواهیم کرد. پس از پایان این دوره آموزشی شما یاد می گیرید که چگونه می توانید به سرعت نه تنها یک وسیله با کیفیت بالا بسازید، بلکه قادر خواهید بود تا یک دید real-time نیز داشته باشید. نکات و ترفند هایی که در این آموزش یاد می گیرید را نیز می توانید در پروژه های بعدی به کار بگیرید.
سر فصل های دوره آموزشی Real Time Vehicle Creation In Maya And Silo :
– معرفی و مروری بر پروژه
– شروع به ساخت شکل ماشین
– کار با جزییات ابتدایی
– پالایش شکل کاکپیت
– ساخت چراغ های جلو
– افزودن رنگ های ابتدایی
– ساخت چراغ جلو
– ساخت عقب ماشین
– افزودن اسپویلر
– ساخت تایر با جزییات
– ساخت مابقی چرخ ها
– اکسپرت و بهینه کردن مدل خود
– آماده کردن مدل برای مپینگ نرمال
– ادامه دادن به بهینه کردن مدل
– نقشه های منتشر شده
– ساخت سبک نقشه ها
– افزودن برخی جزییات گرافیکی نهایی
– دوره ویژه