دانلود فیلم سینمایی Hail, Caesar! با زیرنویس فارسی
بازبینی شده توسط فایل نیکو

بازبینی شده توسط فایل نیکو
مطلب نوشته شده
۹ خرداد ۱۳۹۵
دفعات بازدید
5,680
دانلود فیلم سینمایی Hail, Caesar! با زیرنویس فارسی فیلم سینمایی کمدی مالتی مدیا مطالب ویژه معمایی تاریخ انتشار  ۲۰۱۶
محصول کشور امریکا – انگلستان
ستارگان George Clooney, Josh Brolin, Alden Ehrenreich
کارگردان Ethan Coen, Joel Coen
ژانر کمدی،معمایی
امتیاز IMDb ۶.۶ از ۱۰
نمره منتقدین ۷۲ از ۱۰۰
زمان سانسور ۴:۱۵
کیفیت ۷۲۰p – 1080p
+۱۳ سال این فیلم برای سنین ۱۳ به بالا مناسب می باشد

بازبینی شده توسط فایل نیکو

داستان فیلم درباره یک مدیر و کارچاق کن حرفه ای به نام ادی منیکس ( جاش برولین ) می باشد که مشکلات گاهاً عجیب را برطرف می کند. یکی از مشکلاتی که ادی اخیرا با آن مواجه شده، ربوده شدن ستاره فیلم حماسی – مذهبی در حال ساخت به نام بیرد وایتلاک ( جورج کلونی ) توسط نویسندگان چپگرا می باشد که به ازای تحویل او خواستار دریافت ۱۰۰ هزار دلار شده اند و…

ویژگی ارزشمندی که « درود بر سزار! » از آن برخوردار است، حضور برادران کوئن به عنوان کارگردان اثر می باشد. این دو برادر با وسواس فراوان تاریخچه سینما را مورد بررسی قرار داده اند و به خوبی به جزئیات پشت صحنه و اتفاقات عجیب و غریبی که در آن دوران رخ می داد اشراف پیدا کرده اند. در اینجا کوئن ها برای روایت داستان هجوآمیزشان درباره نحوه فیلمسازی در دهه ی ۵۰ میلادی، به نمایش چند فیلم مختلف در ژانرهای گوناگون در داستان پرداخته اند که هرکدام از آنها از جذابیت بسزایی برخوردار است.

دانلود فیلم سینمایی Hail, Caesar! با زیرنویس فارسی فیلم سینمایی کمدی مالتی مدیا مطالب ویژه معمایی

فیلم سینمایی Hail, Caesar!

نگاه ریزبینانه و طنازانه برادران کوئن در جدیدترین اثرشان همانند گذشته حضور چشمیگری دارد. طنز کوئن ها که در سالهای اخیر حتی به طنز « کوئنی » هم معروف شده، شامل دیالوگ های مملوء از کنایه اما هوشمندانه ای است که اغلب اشاره ای به رویدادی مهم و مستند در تاریخ دارد. این طنز با توجه به محتوای « درود بر سزار! » در اینجا رنگ و قوت بیشتری به خود گرفته و تقریباً تمام شوخی هایی که کوئن ها در جدیدترین اثرشان ارائه داده اند برگرفته از رویدادی واقعی در تاریخ فیلمسازی هالیوود می باشد.

با اینحال « درود بر سزار! » نقاط ضعفی هم دارد که از جمله آن نبود خط داستانی قوی و منسجم می باشد. کوئن ها به خوبی توانسته اند تمام جزئیات مربوط به دوران نظام استودیویی را به تصویر بکشند و خرده داستانهای جذابی خلق نمایند اما نبود خط اصلی داستان مسنجم و یکپارچه، باعث شده تا جدیدترین فیلم برادران کوئن از حیث قصه پردازی در مرتبه پایین تری از فیلم قبلی شان یعنی « درون لوین دیویس » قرار بگیرد. جزئیات فیلم جدید برادران کوئن در بررسی تاریخچه سینما قابل تحسین است و از حیث موقعیت های طنز نیز اثری قابل اعتناست، اما پراکندگی داستان و عدم روایت یکپارچه خط اصلی داستان در « درود بر سزار! » اتفاقی نیست که در فیلمهای برادران کوئن عادت به دیدنش داشته باشیم.

دانلود فیلم سینمایی Hail, Caesar! با زیرنویس فارسی فیلم سینمایی کمدی مالتی مدیا مطالب ویژه معمایی

فیلم سینمایی Hail, Caesar!

در میان بازیگران مشهور فیلم که هرکدام حضور کوتاهی در فیلم داشته اند، جورج کلونی و جاش برولین حضور پررنگ تری داشته اند. با اینحال لیست بلند بالای بازیگران مطرح « درود بر سزار! » به خوبی موفق شده اند در اندک زمانی که در اختیارشان قرار گرفته، بهترین نقش آفرینی را از خود به نمایش بگذارند. چنینگ تاتم با حرکات موزون اش شباهت های زیادی به جین کلیِ دوران کلاسیک سینما و ستاره فیلم « آواز زیر باران » پیدا کند،تماشای حرکات او در فیلم قابل تحسین است. توانایی اجرای موقعیت های طنز توسط جورج کلونی نیز در « درود بر سزار! » به کمکش آمده و نتیجه کار نیز رضایت بخش است. جاش برولین که این روزها وضعیت بسیار خوبی در سینما دارد نیز در نقش کارچاق کن باور پذیر است.

« درود بر سزار! » را می توان هدیه برادران کوئن به طرفداران پروپا قرص سینما قلمداد کرد؛ طرفدارانی که علاقه فراوانی به تاریخچه سینما دارند و بارها درباره ارتباطات و نحوه فیلمسازی در دوران نظام استودیویی هالیوود مطالعه کرده اند. برادران کوئن اگرچه در « درود بر سزار! » اتفاقات دوران نظام استودیویی را به هجو کشیده اند و یک دوجین شخصیت عجیب که تقریبا همگی آنان در دنیای واقعی نیز صاحب هویت مشخصی بوده اند را به طنز کشیده اند، اما در نهایت حسرتی برای مخاطب بر جای می گذارند و آن نمایش به انتها رسیدن تمام آن شکوه و جلالی بود که هالیوود هرگز باور نمی کرد روزی به انتنها برسد.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (6 نظر, میانگین: 3,83 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

۴ نظر برای ”دانلود فیلم سینمایی Hail, Caesar! با زیرنویس فارسی”

  1. masuod kiler گفت:
    +
    -
    0

    خدایش خیلی سانسور کردید ولی درکل فیلم خوبیه

  2. amir گفت:
    +
    -
    0

    ۴ دقیقه سانسور؟!آقا اینجوری پیش برید باید بگید زمان فیلم ۲ دقیقه!من این فیلم را بدون سانسورش را دیدم باور کنید اصلا صحنه ی بد یا حرف های بدی توش نداره.مناسب خانواده هم هست دیگه واسه چی سانسور میکنید.برای اینکه سایت فیلتر نشه باید روی هر فیلمی یه برچسب سانسور باشه ولی حداقل شما که به نظر ما اهمیت میدین این سانسور را کم کنید

  3. hesam گفت:
    +
    -
    0

    راست میگه خداییش

  4. ali گفت:
    +
    -
    -1

    MASHALLAH SANSOOR

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم