دانلود Minecraft 1.18.2 بازی ماینکرافت برای PC
ورژن 1.18.2 اضافه شد

ورژن 1.18.2 اضافه شد
مطلب نوشته شده
۲۲ مهر ۱۴۰۱
دفعات بازدید
495,588
تعداد نظرات
۲۷
در بخش
بازی ها
ادامه مطلب
دانلود

بازی Minecraft یک محیط گرافیکی بسیار ساده دارد که در دنیای هندسی وجود دارد یعنی : مربع .در این بازی ذهن شما با چالشی جدی مواجه خواهد شد ، به این شکل که تمامی ابزارها برای ساخت ساختمان مورد نظر شما مهیاست و شما تنها باید با استفاده ار فکر خود به ساخت بناهای مختلف بپردازید.اما توجه داشته باشید که در شب هنگام هیولا ها حمله خواهند کرد و ساختمانی که شما بنا کرده اید باید امن و پناهگاهی مناسب باشید تا هیولاها نتوانند آن را از بین ببرند .

دانلود و آپدیت مستقیم بازی‌های Steam / Battle.net / League of Legends / Uplay (‌بدون محاسبه ترافیک )
آپدیت کانکشن به ورژن 5

آپدیت کانکشن به ورژن 5
مطلب نوشته شده
۲۰ شهریور ۱۳۹۹
دفعات بازدید
269,984
تعداد نظرات
۳۵۲
در بخش
بازی ها
ادامه مطلب
دانلود

مفتخر هستیم که برای اولین بار در ایران ، سرویس جدیدی از مجموعه نیکو را خدمت شما کاربران عزیز ارائه کنیم . دانلود و آپدیت بدون محاسبه  ترافیک (برای کاربران ۲۰۲۰ مخابرات استان اصفهان) و به صورت نیم بها (سایر کاربران)  از محبوب ترین نرم افزار و شبکه های ارائه بازی های رایانه ای  Steam ، Battle.net و RiotGames Launcher ( League of Legends ) ! پس از مدت‌ها تلاش بی وقفه همکاران ما در بخش بازی فایل نیکو و گیم نیکو این سرویس هم‌اکنون به صورت آزمایشی در دسترس شماست . برای استفاده از آن لازم است که این مطلب را تا پایان دنبال کنید . دانلود بدون محاسبه ترافیک و مستقیم بازی های استیم ، دیگر نیازی به دانلود بک  آپ نیست   دیگر هیچ نیازی به دانلود بک آپ بازی‌ها نیست. مستقیما از نرم افزار  Steam بدون دردسر دانلود کنید !‌   شروع استفاده از سرویس برای استفاده از سرویس باید مراحل زیر را به صورت مرحله به مرحله طی کنید :‌ ایتدا از طریق لینک مقابل و با اطلاعات هویتی دقیق در سامانه ثبت نام کنید ..

دانلود بازی آنلاین Fortnite v24.40 Chapter4 Season2 برای PC
آپدیت تا MAY-21-2023

آپدیت تا MAY-21-2023
مطلب نوشته شده
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
دفعات بازدید
235,300
تعداد نظرات
۷
در بخش
بازی ها
ادامه مطلب
دانلود

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که ۹۸ درصد از جمعیت کره‌ زمین به طور ناگهانی ناپدید شده‌اند و افراد باقی‌مانده آسمان را به شکل عجیب و غریب همراه با طوفان‌های وحشتناک مشاهده می‌کنند. در این بین انسان‌هایی به شکل زامبی‌ به دیگر افراد باقی‌مانده حمله می‌کنند، اما بازماندگان با کمک سپر ضد طوفان و ساخت ساختمان‌ها و مقر فرماندهی در سراسر دنیا تا حدودی یاد گرفته‌اند که چگونه در برابر طوفان‌ها و زامبی‌ها از خود مراقبت کنند.

بازیکن نقش فرمانده، در این ساختمان‌ها و مقرهای فرماندهی حضور دارد که در مواقع ضروری از موقعیت خود خارج شده و برای بازماندگان و یاران خود آذوقه و تجهیزات جمع‌آوری می‌کند. فرمانده و یارانش به دنبال راهی برای گسترش قلمرو سپر ضد طوفان و یافتن راهی برای بازگرداندن کره زمین به حالت اولیه هستند.

دانلود بازی آنلاین Zula برای PC
نسخه آپدیت شده تا Jul-08-2021

نسخه آپدیت شده تا Jul-08-2021
مطلب نوشته شده
۱۷ تیر ۱۴۰۰
دفعات بازدید
186,049
تعداد نظرات
۴۰
در بخش
بازی ها
ادامه مطلب
دانلود

بازی‌های آنلاین طی چند سال اخیر توانسته‌اند به شدت در بین کاربران محبوب شوند. بازی‌هایی مثل وارکرافت (Warcraft) و کانتر استریک (Counter Strike) از جمله محبوب‌ترین بازی‌های آنلاینی هستند که کاربران زیادی روزانه در سراسر دنیا آنها را بازی می‌کنند. بازی‌های آنلاین طی چند وقت اخیر در بین کاربران ایرانی هم به شدت محبوب شده‌اند. اگر شما هم از علاقمندان به بازی‌های آنلاین و با سبک تیر اندازی هستید، مطمئناً از این بازی لذت خواهید برد. تقریباً در اواخر اسفند ماه سال ۱۳۹۵ بازی زولا (Zula) با همکاری دو استودیوی بازی‌سازی سورنا‌ گیمز، مد‌ بایت گیمر معرفی شد. این بازی که بسیار شبیه به بازی کانتر استریک است، به شکل ویژه ای هیجان را برای علاقمندان به بازی های سبک تیر اندازی به ارمغان می‌آورد! بازی زولا (Zula) یک باز شوتر آنلاین است که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است، بازیکنان با ثبت نام و فعال سازی ایمیل خود می‌توانند وارد بازی زولا شوند، در تیم های مختلف قرار بگیرند و مقابل بازیکنان دیگر رقابت کنند، ثبت نام و دانلود بازی زولا رایگان است، شما می‌توانید از طریق این ..

دانلود بازی PUBG BATTLEGROUNDS – March 2023 برای PC بکاپ استیم
نسخه آپدیت شده تا March 2023

نسخه آپدیت شده تا March 2023
مطلب نوشته شده
۵ فروردین ۱۴۰۲
دفعات بازدید
170,170
تعداد نظرات
۱۰
در بخش
بازی ها
ادامه مطلب
دانلود

بازی PUBG BATTLEGROUNDS این‌بار با لوکشین‌های استراتژیک، سلاح و آیتم‌های جدید منتشر شده است تا تجربه‌ای اعتیادآور و جدید و در سبک بتل رویال را تجربه کنید. شما باید آخرین تیمی باشید که در مپ بازی باقی می‌مانید و حضور در میدان‌های مختلف و متنوع هم مثل نسخه‌ پیشین وجود خواهد داشت. یک بتل رویال حرفه‌ای و جذاب خواهیم داشت که علاقه‌مندان پابجی می‌توانند به سراغ رفته و از آن لذت ببرند. سرورهای آزمایشی بتل گراندز راه‌اندازی شده‌اند و می‌توانید همراه با دوستان دیگر خود وارد آن شوید. خریدهای درون برنامه‌ای هم در دسترس‌تان قرار دارد و می‌توانید در صورت علاقه، تجربه خود را زیباتر کنید.

دانلود بازی Stronghold Crusader Extreme HD برای PC
Stronghold Crusader Extreme اضافه شد

Stronghold Crusader Extreme اضافه شد
مطلب نوشته شده
۱۶ شهریور ۱۳۹۴
دفعات بازدید
121,546
تعداد نظرات
۵۲
در بخش
بازی ها
ادامه مطلب
دانلود

Stronghold Crusader یکی از بازی‎های سری استراتژی قلعه، ساخت استودیوی فایرفلای بود که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد.این بازی دارای گرافیک بالایی نبود اما طرفداران زیادی پیدا کرد و با استقبال زیادی روبرو شد.برخی از شخصیت ها خاطره انگیز این داستان و بازی میتوان به : کمان دار ، نیزه دار ، شمشیرزن ، تبرزین دار ، گرز دار ، تیرانداز ، شوالیه ، سوارکار عرب ، کماندار عرب ، شمشیرزن عرب ، آتش انداز عرب ، برده و ریچارد شیردل ، صلاح‌الدین ایوبی ، فردریک بارباروسا ، سلطان ، خلیفه ، وزیر ،پیگ ، رَت ، اسنیک ، ولف ، شاه فیلیپ ، امیر ، نظیر ،داروغه ناتینگهام ، آبوت استلینگ و. … اشاره کرد. در این بازی مثل دیگر بازی های استراتژی شما باید منابع خود را با استفاده از گارگران بدست بیاورید و در انبارهای خود ذخیره کنید سپس با استفاده از منابع جمع اوری شده به ساخت خانه بپردازید این خانه ها می توانند سرباز خانه اصطبل انبار های بیشتر اسلحه سازی مزرعه و بسیاری از خانه های دیگر باشند. شما با استفاده از سرباز خانه می ..

دانلود بازی Counter Strike Global Offensive برای PC بکاپ استیم (اورجینال رایگان‌)
دریافت رایگان لایسنس استیم

دریافت رایگان لایسنس استیم
مطلب نوشته شده
۱۷ آذر ۱۳۹۷
دفعات بازدید
102,149
تعداد نظرات
۳۹
در بخش
بازی ها
ادامه مطلب
دانلود

Global Offensive جدیدترین نسخه از سری بازی های Counter Strike است. نسخه Counter Strike Global Offensive را حقیقتا باید شاهکاری در میان بازی های کانتر دانست. گرافیک فوق العاده و افکت های بی نظیر صوتی، شما را میخکوب خواهد کرد. کلیت بازی Counter Strike Global Offensive برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست هاا می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند.هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند. از نظر گرافیک، Counter Strike Global Offensive می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند. اما این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب نشده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در بازی Counter Strike Global Offensive باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ..

دانلود بازی Apex Legends Season 17 برای PC
نسخه آپدیت شده تا May-13-2023

نسخه آپدیت شده تا May-13-2023
مطلب نوشته شده
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
دفعات بازدید
90,289
تعداد نظرات
۱۵
در بخش
بازی ها
ادامه مطلب
دانلود

نسخه کاملا آپدیت شده فصل هفدهم بازی Apex Legends تا ۱۳ می۲۰۲۳ – ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ منتشر شد. اپکس لجندز نام بازی بتل رویال و رایگان (Free-2-Play) استودیو ریسپاون است که در جهان تایتان فال روایت می‌شود. بازی فاقد تایتان است و برخلاف سایر بازی‌های بتل رویال که ۱۰۰ نفر را پشتیبانی می‌کنند، این بازی تا سقف ۶۰ بازیکن را در نقشه‌های خود پشتیبانی می‌کند. همچنین در Apex Legends بازیکنان می‌توانند به‌صورت تک‌نفره یا گروهی (تیم‌های سه‌نفره) بازی را تجربه کنند.از طرفی پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم برای بازی در نظر گرفته شده است که شامل آیتم‌های تزئینی است. همچنین بازی با نسخه ارتقا یافته موتور سورس انجین ساخته می‌شود.

دانلود بازی Garrys Mod برای PC
آپدیت شده به ورژن 16.02.26

آپدیت شده به ورژن 16.02.26
مطلب نوشته شده
۴ مرداد ۱۳۹۵
دفعات بازدید
85,765
تعداد نظرات
۱۵۸
در بخش
بازی ها
ادامه مطلب
دانلود

بازی زیبا و قدیمی Garry’s Mod در استودیو بازی سازی Facepunch ساخته شد و در سال ۲۰۰۴ بصورت رسمی توسط کمپانی معروف Valve Corporation برای پلتفرم های ویندوز، لینوکس و مک منتشر شد. Garry’s Mod یک بازی جالب است که در آن هیچ هدف خاصی وجود ندارد و داستان بازی بصورت غیر خطی یا Nonlinear, sandbox است، گیم پلی این بازی بصورت فیزیکی بنا شده و در کل این بازی به دو بخش تکتفره و آنلاین تقسیم میشد. مپ های مختلفی در بازی وجود دارد که شما میتوانید با انتخاب مپ ها بازی های مربوط به مپ را انجام دهید. در یک مپ میتوانید به عنوان کاراگاه ظاهر شوید و در مپ دیگر در نقش جنایتکار، همچنین بازی هایی از قبیل قایم موشک، دوئل و …. همگی از قست های این بازی هستند. علاوه بر مپ ها آیتم ها و ویژگی های خاصی در بازی به شما اراده میشود و یا شما میتوانید بصورت دستی آن ها را وارد بازی کرده و از آن ها لذت ببرید. Garry’s Mod یک بازی فان و بسیار هیجانی است که در بخش آنلاین توانسته میلیون ها کاربر را سرگرم کند!

دانلود بازی Overwatch v1.55.0.0.76333 برای PC
v1.55.0.0.76333

v1.55.0.0.76333
مطلب نوشته شده
۲۶ آذر ۱۴۰۰
دفعات بازدید
84,664
تعداد نظرات
۲۱۹
در بخش
بازی ها
ادامه مطلب
دانلود

پس از گذشت ۱۸ سال، بلیزارد تصمیم گرفته تا اثری تازه و اورجینال آن هم با سبکی کاملا متفاوت را عرضه کند. بازی Overwatch در سبک اول شخص تیراندازی قصد دارد تا کارنامه بلیزارد را متفاوت‌تر از قبل نشان دهد. چندین سال است که کمپانی بلیزارد «Blizzard» در سبک‌های استراتژی و MMORPG توسط بازی World of Warcraft در این صنعت آقایی می‌کند. هر استودیو و هر کمپانی که قصد داشته باشد با این اثر رقابت کند، بدون معطلی زیر دست و پای جهان وارکرفت نابود خواهد شد. شاید این موضوع کمی اغراق‌آمیز باشد اما تا به حال، هر آن چه که بلیزارد روی آن دست گذاشته، تبدیل به طلا شده است. World of Warcraft، Hearthstone، StarCraft و Diablo آثاری هستند که تک تک آن‌ها جزو برجسته‌ترین بازی‌های صنعت گیم به شمار می‌روند. اما در طی این سال‌ها، بلیزارد سعی نمی‌کرد تا از سبکی که در آن پادشاهی می‌کند پای خود را فراتر بگذارد و دیگر سبک‌ها را محک بزند. شاید گاها به خاطر این موضوع نیز سرزنش می‌شد. حال آن‌ها موقعیتی برای خود دست و پا کرده‌اند و قصد دارند اثری ..