دانلود NetLimiter Pro/Enterprise 4.1.13.0 کنترل و مدیریت ترافیک شبکه
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۱ فروردین ۱۴۰۱
دفعات بازدید
2,268
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

NetLimiter ابزاری است برای مانیتور کردن و کنترل کردن ترافیک اینترنت و شبکه های شما می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا بتوانید پهنای باند اینترنت خود را برای هر نرم افزاری که در حال حاضر از اینترنت شما استفاده می کند و روی سیستم شما اجرا شده است کنترل کنید. با این نرم افزار به راحتی می توانید میزان پهنای باند را در مورد هر نرم افزار استفاه کننده از اینترنت تنظیم کنید تا به برنامه های دیگر بتواند از پنها باقی مانده استفاده کنند. هنگامی که شما نرم افزاری که از اینترنت شما استفاده می کند را ببندید، نرم افزار NetLimiter به صورت خودکار آن را در گروه آفلاین ها قرار می دهد و مقدار اینترنتی را که برای آن نرم افزار مشخص کرده بودید را بین دیگر نرم افزارهای باز تقسیم می کند .

دانلود Wireshark 3.6.1 آنالیز و اشکال زدایی پروتوکل های شبکه
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۲ دی ۱۴۰۰
دفعات بازدید
2,906
تعداد نظرات
۲
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

نرم افزار Wireshark بهترین نرم افزار آنالیز پروتکل های شبکه می باشد که در بسیاری از شرکت های مورد استفاده قرار می گیرد این نرم افزار ادامه یک پروژه است که در سال ۱۹۹۸ میلادی شروع شد و هزاران برنامه نویس از سراسر جهان آن را توسعه داده اند و هنوز هم این نرم افزار در حال توسعه می باشد از قابلیت های مهم آن خواندن و نوشتن در فرمت های بسیار متنوع می باشد.که از مهم ترین آنها tcpdump (libpcap), Catapult DCT2000,Cisco Secure IDS iplog, Microsoft Network Monitor,NAI Sniffer (compressed and uncompressed), Sniffer Pro,and NetXray, Network Instruments Observer, Novell,LANalyzer, RADCOM WAN, Shomiti or Finisar Surveyor, Tektronix K12xx, Visual Networks,Visual UpTime, and WildPackets EtherPeek,TokenPeek, می باشند. Wireshark یک نرم افزار حرفه ای جهت تجزیه و تحلیل پروتکل شبکه است که شما را قادر به ضبط و بررسی داده ها از یک شبکه زنده یا از یک فایل ضبط شده می سازد. شما می توانید بطور تعاملی داده های ضبط شده را مرور و اطلاعات خلاصه و جزئیات هر پکت را مشاهده کنید. نرم افزار وایرشارک یک نرم افزار رایگان و منبع باز ..

دانلود MAMP PRO 4.2.0.23979 Win + 6.0.1 Mac لوکال سرور
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۲ اسفند ۱۳۹۹
دفعات بازدید
2,337
تعداد نظرات
یک نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

MAMP نسخه تجربی و حرفه ای محیط لوکال سرور کلاسیک می باشد. این نرم افزار برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان حرفه ای وب طراحی شده است. MAMP PRO امکان نصب و مدیریت آسان محیط توسعه خود را فراهم می کند. MAMP یک محیط سرور محلی را در عرض چند ثانیه بر روی کامپیوتر شما نصب می کند. این برنامه رایگان است و به راحتی نصب می شود. این نرم افزار هر گونه نصب موجود آپاچی را که در سیستم شما در حال اجرا است, به خطر نمی اندازد. همانند یک توزیع لینوکس, MAMP ترکیبی از نرم افزار رایگان است و به همین ترتیب رایگان ارائه می شود. MAMP تحت مجوز GNU General Public منتشر شده و به همین ترتیب می تواند آزادانه در مرزهای این مجوز توزیع شود.

دانلود GNS3 v2.2.16 نرم افزار شبیه سازی شبکه های سیسکو و جونیپر
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۷ آبان ۱۳۹۹
دفعات بازدید
1,977
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

GNS3 یکی از بهترین نرم افزارهای شبیه سازی شبکه های سیسکو و جونیپر به صورت واقعی است. این نرم افزار به عنوان یک emulator قوی شناخته می شود و دقیقا شرایط واقعی را تقلید میکند برخلاف نرم افزار پکت تریسر که تنها یک شبیه سازی مصنوعی است و به عنوان SIMULATOR شناخته می شود. طریقه ی کار با نرم افزار GNS3 به این صورت است که شما برای کار کردن سیستم های داخل آن می بایست IOS آنها را داشته باشید. به عنوان مثال با در اختیار داشتن IOS روتر ۷۲۰۰ و ایمپورت کردن آن به داخل برنامه شما قادر به استفاده از این مدل روتر هستید و البته به خاطر آنکه روتر به صورت واقعی بر روی سیستم شما بارگزاری می شود از منابع رم و سی پی یو شما استفاده می شود. GNS3 قابلیت اتصال به کامپیوتر شما و حتی سیستم های مجازی سازی مثل ماشین مجازی اوراکل را داراست. با استفاده از این نرم افزار کلیه سناریوهای شبکه قابل اجراست حتی سناریوهایی همچون NAT که بر اساس اینترنت کار می کنند. به غیر از دارا بودن IOS ..

دانلود MikroTik RouterOS 6.46.4 (VMWare) Level 6 License میکروتیک
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
دفعات بازدید
4,914
تعداد نظرات
۸
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

شرکت میکروتیک MikroTik در سال ۱۹۹۵ لتویا در اروپای شرقی توسط دو دانشجو MIT آمریکا تاسیس شد. اولین محصول این شرکت سیستم عامل میکروتیک بود که توسط نگارشی از سیستم عامل لینوکس بنیان گذاشته شد. همزمان با شروع استفاده از استاندارد ۸۰۲.۱۱ در تکنولوژی وایرلس امکان استفاده از این تکنولوژی در این سیستم عامل نیز افزوده شد. یکی از اهداف این شرکت ارائه تجهیزاتی هم رده محصولات سیسکو با قیمتی بسیار پایین تر است. در واقع هدف از ایجاد سیستم عامل، رقابت با سیستم عامل معروف IOS سیسکو بود که برروی PC ها نصب می شود و ارائه ی امکانات بی نظیری از جمله روتینگ، فایروال، VPN، مانیتورینگ، Qos ،Hotspot ،Load Balancing و سرویس های کار آمد دیگری که در مدیریت شبکه ها است. یکی از عوامل پیشرفت این سیستم عامل پایداری آن در ارائه سرویس ها در شبکه های کوچک، متوسط و بزرگ است که تمام کاربران خود را تحت تاثیر قرار می دهد.

دانلود NirLauncher 1.22.21 مجموعه ابزارهای مفید و کاربردی برای ویندوز
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۵ شهریور ۱۳۹۸
دفعات بازدید
5,505
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

NirLauncher مجموعه ای با بیش از ۱۵۰ نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند. این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و … است که هیچ یک از آن ها نیاز به نصب ندارند و حتی در حافظه های USB قابل حمل نیز قابل استفاده هستند.

دانلود Nsauditor Network Security Auditor 3.1.6.0 بررسی تنظیمات امنیتی در شبکه
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۳۱ مرداد ۱۳۹۸
دفعات بازدید
1,313
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Nsauditor Network Security Auditor نرم افزاری قدرتمند در زمینه بررسی نمودن تنظیمات امنیتی در شبکه می باشد. این نرم افزار قدرتمند با در اختیار داشتن بیش از ۴۵ نوع مختلف از ابزارها این توانایی را به مدیر شبکه می دهد تا با بررسی قسمت های مختلف تنظیمات امنیتی در شبکه خود ، از نوع تنظیمات اعمال شده و امنیت شبکه خود اطمینان حاصل کند. همچنین این نرم افزار به مدیران شبکه در کشف مشکلات و نقاط ضعف موجود در شبکه که ممکن است موجب بروز مشکلاتی از جمله نفوذ هکرها به شبکه شود ، کمک شایانی می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت Nsasoft می باشد.

دانلود Network LookOut Administrator Pro 4.6.6 نرم افزار مدیریت شبکه
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۷ فروردین ۱۳۹۸
دفعات بازدید
1,858
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Network LookOut Administrator Pro نرم افزاری قدرتمند به منظور مدیریت بر شبکه های مختلف می باشد که به وسیله این نرم افزار کاربران قادرند تا اقدامات مختلفی را برای عیب یابی و رفع مشکلات شبکه و همچنین مدیریت گروهی بر سیستم های موجود در شبکه اعمال نمایند. مشاهده صفحه نمایش کامپیوترهای موجود در شبکه ، کنترل سیستم و عملکرد آن ، قابلیت خاموش نمودن سیستم ها و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. از این نرم افزار می توان برای شبکه های LAN, WLAN یا VPN استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت  EduIQ می باشد .

دانلود GlassWire Pro 2.1.152 مانیتورینگ و کنترل فعالیت های شبکه‌
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۸ اسفند ۱۳۹۷
دفعات بازدید
3,791
تعداد نظرات
۳
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

GlassWire Pro نرم‌ افزاری مفید و کاربردی با رابط کاربری زیبا و جذاب جهت مانیتورینگ و کنترل فعالیت های شبکه‌ های کامپیوتری می باشد که با کمک فایروال داخلی خود شما را از هر گونه فعالیت مشکوک و مخرب بر روی کامپیوتر و یا سرورها مطلع می سازد و این امکان را برای شما فراهم می کند تا میزان دانلود کاربران یک شبکه و استفاده آنها از اینترنت را بررسی کرده، فضاهای اشغال‌ شده توسط ایمیل‌ های اسپم و کاربرانی که بیهوده ایمیل ارسال می کنند را شناسایی کرده، سرورهایی که در حال ایجاد مشکل هستند و یا در آینده مشکلی ایجاد خواهند کرد را پیدا کرده، هنگامی که ترافیک شبکه به‌ طور ناگهانی افزایش می یابد، به‌ راحتی نرم افزارهایی که منجر به پیدایش این بار اضافه‌ شده‌اند را شناسایی کرده و موارد غیر عادی را در قالب یک گزارش مشاهده نمایید، علاوه بر این، این نرم افزار میزان ترافیک ورودی و خروجی یک شبکه را به صورت نموداری نمایش می دهد و به‌ محض مشاهده‌ تغییرات و یا حمله‌ ای از نوع ARP Spoofing آن را به کاربر اطلاع ..

دانلود Veronisoft Get IP and Host 1.7.0 مشاهده آی پی شبکه
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۳۰ آذر ۱۳۹۷
دفعات بازدید
1,584
تعداد نظرات
۲
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Veronisoft Get IP and Host ابزاری است که بوسیله آن می توانید از روی DNS داده شده ، شماره آیپی و نام هاست مورد نظر را پیدا کنید. ابزار دیگری که در این مجموعه قرار دارد، با نام IP Monitor می باشد که بوسیله آن شما می توانید تمامی IP هایی که در یک شبکه LAN و یا اینترنت که توسط شما راه اندازی شده است را مشاهده نمایید. این نرم افزار از پورت TCP و پینگ استفاده می کند که بوسیله آن می تواند قدرت تفکیک هر کاربر در شبکه را به شما تقدیم نماید. از ویژگی های جدید این نسخه نرم افزار می توان به پشتیبانی از IPv6 اشاره نمود .