دانلود Adobe Acrobat Reader DC 2023.001.20143 مشاهده اسناد PDF
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
دفعات بازدید
41,020
تعداد نظرات
۶
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Adobe Reader جدیدترین نسخه از برنامه ی معروف شرکت معظم ادوبی است که جهت خواندن و مشاهده کتاب های الکترونیک با فرمت PDF استفاده می شود. این نرم افزار ، ابزار رایگانی است که به کاربران فقط امکان باز کردن و مشاهده فایل های PDF را می دهد، و امکان ایجاد و تولید فایل های PDF در آن گنجانده نشده است. محیط کاربری این نرم افزار به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) می باشد، که قادر است ..

دانلود Foxit Reader 12.1.2.15332 مشاهده اسناد PDF
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
دفعات بازدید
15,759
تعداد نظرات
۶
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Foxit Reader نام نرم افزاری کاربردی و کم حجم به منظور مشاهده فایل های PDF با کیفیت بالا می باشد. PDF با داشتن قابلیت های فراوان به عنوان یکی از اولین انتخاب های کاربران برای ذخیره سازی اسناد مطرح است. اما برای استفاده و مشاهده اسناد PDF همیشه نرم افزاری لازم بوده و خواهد بود. نرم افزاری که قدرت نمایش فرمت PDF را داشته باشد و بتواند بدون هیچ گونه مشکلی اسناد را بدون هیچ گونه کم و کاستی نمایش دهد. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند . از همه معروف تر که تقریبا همه آن را می شناسند Adobe Acrobat است. نرم افزاری بسیار کامل که در دو نسخه Reader و Pro عرضه می گردد.

دانلود Adobe Acrobat Pro DC 2023.001.20143 ساخت و مدیریت فایل های PDF
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
دفعات بازدید
24,087
تعداد نظرات
۴
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Adobe Acrobat DC نام محصول با سابقه و بسیار مطرح کمپانی Adobe و سازنده فورمت بسیار رایج کتب الکترونیک PDF است که سالهاست با عرضه ی نسخه های متعدد از این نرم افزار مطرح خود، کاربران را در خواندن و گسترش فورمت بسیار توانا و PDF یاری می کند.فرمت PDF مخفف Portable Document Format است، به معنای فرمت سند قابل انتقال. بدین معنی که شما یک فایل را با این فرمت ذخیره می کنید و آن را میان هزاران نفر به اشتراک می گذارید. امروزه اکثر کتاب های الکترونیکی با این فرمت عرضه می شوند. فایل های PDF دقیقا همانگونه ای چاپ میشوند که شما آن را در مانیتور می بینید، با همان صفحه بندی، فونت و عکس های موجود. بدون اینکه وابسته به محیطی باشند که در آن ساخته شده اند. علاوه بر این امنیت در این فایل ها نسبت به سایر فرمت های موجود بسیار بالاتر است و حتی امکان رمزگزاری روی فایل جهت امنیت بیشتر نیز ممکن است. در این حالت کاربر برای باز کردن و ویرایش این فایل ها نیاز به رمز عبور خواهد داشت.

دانلود PDF-XChange Editor Plus + Pro 9.5.366 ویرایش فایل PDF
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۹ دی ۱۴۰۱
دفعات بازدید
2,978
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

PDF-XChange Editor نرم افزاری قدرتمند برای ساخت و تهیه فایل های PDF می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا سندهای متنی و عکس های خود را با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار به فایل های PDF تبدیل نمایند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار توانایی Embed نمودن فونت ها می باشد. همچنین می توان فایل های PDF ساخته شده را به صورت Encrypt شده تولید نمود تا قابلیت تغییر آن ها پس از ساخته شدن موجود نباشد. این نرم افزار قدرتمند که از امکانات متعددی برای ساخت PDF برخوردار می باشد محصولی از شرکت Tracker Software می باشد. PDF-XChange Editor یک نرم افزار کوچکتر, سریعتر و با ویژگی های بیشتر از نرم افزار های FREE PDF Reader/ PDF Viewer/ PDF Editor می باشد. این ویرایشگر پی دی اف رایگان به کاربران اجازه می دهد که از قابلیت های گسترده ارائه شده توسط XChange Editor برای ارزیابی بهتر به صورت رایگان استفاده کنند. هیچ ویراشگر پی دی افی مانند این نرم افزار ویژگی های زیادی را ارائه نمی دهد. با استفاده این ..

دانلود doPDF 11.7.367 تبدیل فایل Word به PDF
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۹ دی ۱۴۰۱
دفعات بازدید
4,851
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

با نصب doPDF شما می توانید به راحتی فایلهای مایکروسافت Word را به فرمت PDF ذخیره کنید. بعد از نصب این برنامه یک گزینه DoPDF در منوی Print اضافه خواهد شد که شما می توانید فابل مربوطه را به فرمت PDF ذخیره کنید.علاوه بر این یک Toolbar نیز به Word شما اضافه خواهد شد که دارای دکمه ای به نام Save as PDF میباشد.

دانلود Foxit PDF Editor Pro (PhantomPDF) 12.0.1.12430 ویرایش PDF

مطلب نوشته شده
۱۱ مهر ۱۴۰۱
دفعات بازدید
2,062
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Foxit PDF Editor Pro (PhantomPDF) نرم افزار کاربردی و بسیار مناسب برای جایگزینی Adobe Acrobat می باشد. Foxit PhantomPDF نرم افزار مشاهده و ویرایش فایلهای پی دی اف با قابلیت پشتیبانی از اکثر ویژگی ها نرم افزار ادوب اکروبات یکی از شایسته ترین جانشین ها برای این نرم افزار است. Foxit PhantomPDF برای رقابت با نرم افزارهای PDF شرکت Adobe و در جهت ارائه ابزاری ساده تر و سریعتر برای تولید، ویرایش و باز کردن این فایلها ارائه شده است. یکی دیگر از ویژگی بارز این نرم افزار پشتیبانی از زبان فارسی می باشد.

دانلود Nitro Pro Enterprise 13.70.0.30 نرم افزار ساخت و ویرایش PDF
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۳۰ تیر ۱۴۰۱
دفعات بازدید
7,986
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Nitro Pro نرم افزاری قدرتمند از کمپانی ARTS-PDF است که جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تامین امنیت آن ها بکار می رود. این نرم افزار قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و … را تنها با یک کلیک ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل کند. پس از نصب این نرم افزار، یک Toolbar به بالای محیط کاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه میشود که جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع  این فایل ها به فرمت PDF به کار می رود Nitro PDF قابلیت های ویرایشی پیشرفته ای را در اختیار کاربر قرار می دهد که جهت ویرایش این گونه فایل ها و تغییر در اشیاء موجود در PDF ها بکار می روند. همچنین از توانایی بالایی در جهت حفظ امنیت فایل های PDF برخوردار است که از آن ها می توان به امکان پسورد گذاری بروی فایل های تولید شده و اعمال کد گذاری های ۴۰-bit و ۱۲۸-bit کلیدی و یا قابلیت Watermarking ..

دانلود Mendeley Desktop v2.47.0 نرم افزار مدیریت منابع تحقیق و پژوهش
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۱ تیر ۱۴۰۱
دفعات بازدید
1,943
تعداد نظرات
یک نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Mendeley یک ابزار برای مدیریت تحقیق و پزوهش برای دسکتاپ و وب است . با استفاده از این برنامه شما می توانید تحقیق های خود را مدیریت کرده و آن را با محققین و پژوهشگران به اشتراک بگذارید .Mendeley یک نرم افزار آکادمیک می باشد که شما قادر خواهید در آن اسناد و فایل های PDF خود را در آن آرشیو کنید و کتابخانه دیجیتالی خود را بسازید که این باعث می شود زمان کمتری را برای جستجو بین فایل ها و اسناد مختلف خود صرف کنید . این برنامه این امکان را به شما می دهد که بتوانید مقالات موجود در منابع معتبر را به داخل برنامه فراخوان کنید و بقیه کار را به نرم افزار بسپارید تا مقاله را بازبینی کند و بطور خودکار نام نویسنده ، عنوان مقاله ، نام مجله ، سال انتشار و … را برای شما دسته بندی کنید همچنین شما می توانید روی این مقالات برچسب گذاری کنید . یکی از قابلیت های جالب این برنامه تشکیل گروه های علمی و به اشتراک گذاری تحقیقات و پژوهش های خود در آن ها است ..

دانلود Sumatra PDF 3.4.5 نرم افزار مشاهده فایل‌های PDF
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۹ خرداد ۱۴۰۱
دفعات بازدید
1,710
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Sumatra PDF نرم ‌افزار کوچک و قابل حملی است که می‌توانید برای خواندن فایل‌های PDF از آن استفاده کنید. این نرم‌افزار به‌‌عنوان جایگزین  برای آکروبات ریدری که نزدیک به ۸۰۰ مگابایت است و تمام کارهای آن را انجام می‌دهد، خودش را مطرح کرده و تاکنون مخاطبان زیادی کسب کرده است. سامانترا هر فایل PDF را بدون هیچ مشکلی باز می‌کند و فهرست محتویات آن را  در سمت چپ باز می‌کند. شما می‌توانید از طریق منوی Options طرح‌بندی پیش‌فرض و شیوه بزرگ‌نمایی را انتخاب کنید.  حتی می‌توانید بخشی از متن را کپی کنید. دکمه Ctrl را نگه دارید و با ماوس بخشی که مد نظرتان است را انتخاب کنید و Ctrl+C را بزنید. اگرچه این نرم‌افزار به کاملی ریدر یا فاکسیت نیست، ولی اگر تنها کاری که می‌کنید خواندن فایل‌های PDF است، به امتحان آن می‌ارزد. انتخاب این نرم‌افزار وقتی امکانات کمتری دارد‌، اشتباه نیست. ادوبی ریدر مدام با حفره‌های امنیتی روبه‌رو می‌شود، سنگین است و از طرفی، روی همه دستگاه‌ها نصب نیست. اما سوماترا را می‌توانید داخل فلش‌دیسک خود بریزید و هر کجا که می‌روید بدون هیچ مشکلی فایل‌های پی‌دی‌اف ..

دانلود pdfFactory Pro 8.06 ساخت آسان فایل های PDF
آپدیت شده

pdfFactory
آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۸ دی ۱۴۰۰
دفعات بازدید
1,635
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

نرم افزار pdfFactory راحت تر و بهتر از هر نرم افزار دیگری قادر به تولید فایل های pdf می باشد. کافی است نرم افزار را نصب کنید و سپس برای پریت هر چیزی pdfFactory را برای پرینت انتخاب کنید ، بعد پیش نمایش و اعمال تنظیمات دلخواه آن را به عنوان فایل pdf ذخیره کنید. از قابلیت های این نرم افزار ترکیب چند فایل و تبدیل آن به یک فایل pdf ، ایجاد فونت مورد نظر در فایل و قابل نمایش در سیستم های دیگر بدون اینکه آن فونت را داشته باشند ، مدیریت و ویرایش صفحات پرینت (به عنوان مثال در پرینت صفحات وب برای حذف صفحات و لینک های اضافه) ، قابل تنظیم برای تبدیل مستقیم بدون نمایش پیش نمایش ، ایجاد لینک قابل کلیک با رنگ دلخواه و ایجاد عنوان ، شماره صفحه ، سر صفحه پا صفحه ، نوع صفحه …. از کاربرد های مفید این نرم افزار می باشد.